וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוכן לשעבר של וראטי חשף: "בפ.ס.ז' סוחטים שחקנים, הם כלואים"

דונאטו די קאמלי, מי שייצג את הקשר האיטלקי, ביקר בחריפות את הגישה של המועדון הצרפתי: "החלטנו לנסוע לברצלונה ולדון בעסקה, זה לא מצא בעיני אל חלאיפי שאיים שמרקו יעזוב אותי, וכך קרה. הם מונעים מפחד וכסף"

מחוץ לקווים עם לירון שרון, 11.7/עורך: זיו שטיינר

בעוד מספר שבועות, מרקו וראטי יפתח את העונה ה-12 שלו במדי פריז סן ז'רמן. הקשר האיטלקי הגיע לקבוצה מעיר האורות בקיץ של 2012 מפסקארה, ומאז הפך לבורג משמעותי הן בקבוצה המקומית והן בנבחרת איטליה, עמה זכה ביורו 2021.

על אף הדיווחים כי האיטלקי שוקל לעזוב את קבוצת הכוכבים של פ.ס.ז', וראטי הרגיע לאחרונה את התקשורת בצרפת וסיפר כי הוא מאושר במועדון ויכבד את חוזהו עד קיץ 2026. מנגד, יש הטוענים כי מערכת היחסים של וראטי עם בעלי הקבוצה הצרפתית מסובכת יותר ממה שיודעים.

בריאיון לתקשורת הספרדית, דונאטו די קאמלי, סוכנו לשעבר של הקשר האיטלקי, ביקר בחריפות את הגישה של המועדון הצרפתי כלפי שחקניו: "בפריז השחקנים כלואים, הם לעולם לא עושים מה שהם רוצים. מה שהמועדון רוצה זה כלא ויש סחיטה".

מרקו וראטי פריז סן ז'רמן. GettyImages
"בטוח שמרקו פחד מהם". וראטי/GettyImages

הסוכן התייחס לנסיעה שלו לברצלונה במטרה לבדוק אפשרות לעסקת מעבר למועדון הספרדי: "החלטנו לנסוע לברצלונה, זה כמובן לא מצא חן בעיני נאסר אל חלאיפי. הוא אמר לי שאם אמשיך לנסות לעשות את העסקה מול ברצלונה, וראטי יעזוב אותי, וזה גם מה שקרה בפועל. אני משוכנע שמרקו פחד ממנו, הוא לא יודה בזה, אבל ככה זה".

די קאמלי הוסיף על החוויה בעבודה מול הקבוצה הפריזאית: "הניסיון שלי איתם מאוד גרוע. הם מתעניינים רק בכסף, זה מועדון שאין לו נשמה. הם לא נותנים לשחקנים ללכת כי האמיר ואל חלאיפי חושבים שהכל 'ניתן לקנייה', שהם יכולים לכבוש את העולם רק עם הכסף שלהם. ראינו כבר שזה לא אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully