וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בווימבלדון: ג'אבור מחפשת גמר שני ברצף, סביטולינה שוב תפתיע?

התוניסאית תפגוש את סבאלנקה (2) במטרה לרשום העפלה שנייה ברציפות למשחק על תואר הגרנד סלאם הבריטי. האוקראינית תנסה לרשום סנסציה מול וונדרושובה ולהפוך לראשונה מארצה שתעפיל למעמד הגמר בווימבלדון

מחוץ לקווים, 13.7/צילום: אולפן וואלה!. עריכת וידאו: זיו שטיינר

שלב חצאי הגמר בטורניר ווימבלדון ייצאו לדרך מחר (חמישי) עם שני משחקני הנשים שיקבעו מי יהיו העולות לגמר, כשהשנה תהיה זוכה חדשה בגרנד סלאם הבריטי לאחר הדחתה של ילנה ריבאקינה על ידי אונס ג'אבור שתפגוש את ארינה סבאלנקה. במשחק השני, אלינה סביטולינה תתמודד מול מרקטה וונדרושובה.

אלינה סביטולינה טניסאית אוקראינית. רויטרס
רוצה לעשות היסטוריה. סביטולינה/רויטרס

אלינה סביטולינה (אוקראינה) - מרקטה וונדרושובה (צ'כיה, 24)

שתי המפתיעות הגדולות של הטורניר רוצות להמשיך לעשות קסמים בגרנד סלאם הבריטי, אך הפעם הן יתמודדו אחת מול השנייה על הכרטיס לגמר היוקרתי. האוקראינית הספיקה לרשום מספר סנסציות עם הדחת ונוס וויליאמס, ויקטוריה אזרנקה וכמובן, איגה שביונטק, המדורגת ראשונה בעולם, אותה ניצחה בשלב רבע הגמר. סביטלינה תוכל להפוך לאוקראינית הראשונה אי פעם להעפיל לגמר הגרנד סלאם באנגליה, כשמנגד ההפתעה הצ'כית הצליחה לגבור על פגולה ברבע הגמר בדרך למפגש המפתיעות. מאז פטרה קביטובה, אף צ'כית לא הצליחה לזכות בווימבלדון, כשרק קרולינה פלישקובה הצליחה להגיע לפני שנתיים למעמד הגמר. השתיים נפגשו 5 פעמים בעבר, כשבשני המשחקים האחרונים, הצ'כית יצאה עם ידה על העליונה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ארינה סבאלנקה, טניסאית בלארוסית. רויטרס
תנצל את חסרונות המדורגות הגבוהות בדרך לגמר? סבאלנקה/רויטרס

אונס ג'אבור (6, תוניסיה) - ארינה סבאלנקה (2, בלארוס)

חצי הגמר השני יפגיש את שתי הפייבוריטיות להניף את הצלחת בפעם הראשונה אי פעם בגרנד סלאם היוקרתי של בריטניה. ג'אבור נקמה בילנה ריבאקינה על ההפסד בגמר בעונה שעברה עם ניצחון בשלב הרבע, וכעת היא תפגוש את המדורגת 2 בעולם שזכתה עד כה ליריבות מחוץ לטופ 15 בדירוג, אך מול התוניסאית, הסיפור יהיה קשה הרבה יותר. דווקא במפגשי הראש בראש בין השתיים, הבלארוסית עם מאזן 1:3 על ג'אבור, אך עדיין ללא העפלה למעמד הגמר בווימבלדון. הניסיון של סבאלנקה עשוי להכריע עם זכייה בגרנד סלאם אחד, באליפות אוסטרליה הפתוחה, בעוד ג'אבור המבוגרת ממנה בשלוש שנים, רק עם הפסדים במעמדי גמר טורנירי גרנד סלאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully