וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודשיים אחרי פרשת טוני: שחקן פרמיירליג נוסף הואשם בהימורים

הארי טופולו, שחקנה של נוטינגהאם פורסט, הפר את כללי ההתאחדות האנגלית 375 פעמים בתקופתו בנוריץ' במשך כשלוש שנים. כזכור, חלוץ ברנטפורד הושעה ל-8 חודשים על איושמים דומים

מחוץ לקווים עם לירון שרון, 11.7/עורך: זיו שטיינר

באנגליה נדהמו מפרשת ההימורים של אייבן טוני שקיבל עונש על הרחקה ל-8 חודשים בשל הפרת חוקי ההימורים בתקנון ההתאחדות האנגלית. אחרי פרשיית חלוץ ברנטפורד, הצטרף שם נוסף לאישום קשה דומה - הארי טופולו - המגן של נוטינגהאם פורסט שהואשם על ידי ה-FA בשבירת כללי ההימורים 375 פעמים.

כאמור, כחודשיים אחרי הענישה של טוני, בהתאחדות האנגלית טוענים שהפרת הכללים התרחשה בין ינואר 2014 למרץ 2017, כלומר, כשהשחקן היה שייך לנוריץ' המשחקת כיום בצ'מפיונשיפ.

"הארי טופולו, שחקנה של נוטינגהאם פורסט, הואשם בהתנהגות בלתי הולמת ביחס לכללי ההימורים שלנו", כך נכתב בהצהרה של ה-FA שנמסרה היום. כעת, בפורסט מחכים לתגובת השחקן ובהתאחדות לראות האם הוא מודה באישומים נגדו, דבר שעשוי להמתיק מעט את עונשו, כפי שהיה במקרה של טוני שהודה ב-232 מתוך 262 האישומים כנגדו.

הארי טופולו נוטינגהאם פורסט. GettyImages
שבר את הכללים 375 פעמים. טופולו/GettyImages

טופולו (27) גדל באקדמיה של נוריץ' ובעונה החולפת שיחק בפרמיירליג במדי נוטינגהאם פורסט, שם ערך 21 הופעות בכל המסגרות ורשם בישול אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully