וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסר לבית"ר ירושלים: נפקדות ממשחק אלוף האלופים זהה לליגה

12.7.2023 / 16:08

הבעלים ברק אברמוב הבהיר שנציגי המועדון לא יגיעו למפגש הכנה לקראת המשחק נגד מכבי חיפה בשבת הבאה, ההתאחדות הבהירה: הורדת ליגה בין העונשים האפשריים

מחוץ לקווים עם לירון שרון, 11.7/עורך: זיו שטיינר

בית"ר ירושלים ממשיכה לסרב לקחת חלק בהכנות של מנהלת הליגות למשחק אלוף האלופים, שאמור להיערך בשבת הבאה מול מכבי חיפה. מחזיקת הגביע הבהירה במכתב למנהלת לפני כשבוע שתחרים את המשחק מול האלופה, שהוא גם משחק במסגרת גביע הטוטו של מסלול האירופאיות, אם בית הדין לא יקבל את עסקת הטיעון שהושגה והקבוצה לא תוכל לנסות להגן על תוארה במפעל הגביע.

במנהלת פנו לברק אברמוב כדי שבית"ר תיטול חלק במפגש הכנה עם מכבי חיפה לקראת המשחק, אך הוא הבהיר כי כל עוד אין החלטה בבית הדין העליון בנוגע לעונש שהושת על המועדון עקב אירועי הגביע, בית"ר לא תיקח חלק באירוע. המסר הועבר גם להתאחדות לכדורגל, שם הבהירו לבית"ר כי דינו של משחק אלוף האלופים כדינו של משחק ליגה וכי אם בית"ר תעשה דין לעצמה ולא תופיע למשחק, היא תסתכן בעונש החמור ביותר המופיע בתקנון בגין עבירה כזו - הורדת ליגה.

ברק אברמוב, בעלים בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
בית"ר מסתכנת בהורדת ליגה. ברק אברמוב/מאור אלקסלסי

במנהלת ובהתאחדות לכדורגל עדיין מעריכים שבבית"ר יתעשתו ולא ירצו לקחת סיכון כה גדול הכרוך בהחרמת המשחק. בתוך כך, ממתינים עדיין גם בהתאחדות להחלטת בית הדין העליון בערעור הנוסף שהגישה בית"ר על העונש שכלל את הוצאתה ממפעל גביע המדינה בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully