וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תואר ראשון לבכר בסרביה? הכוכב האדום - פנרבחצ'ה 0:0 (מחצית 1)

עומרי גלזר בין הקורות במשחק ההכנה מול מועדון הפאר הטורקי, כל תוצאה מלבד הפסד ב-90 דקות תעניק לאלופה מבלגרד את הזכייה בטורניר ופרס בסך חצי מיליון יורו (ישיר בספורט2)

תקציר: פנרבחצ'ה - הכוכב האדום בלגרד 3:1/ספורט1

ברק בכר יכול לזכות הערב בתואר הראשון שלו כמאמן הכוכב האדום בלגרד. נכון, מדובר בסך הכל בטורניר ידידותי, אבל אם אלופת סרביה לא תפסיד לפנרבחצ'ה ב-90 דקות במשחק שמתנהל בשעה זו, היא תוכתר למנצחת התחרות ותעשיר את קופת המועדון בחצי מיליון יורו. עומרי גלזר פתח בין הקורות.

מאז שבכר וצוותו החלו לאמן את הכוכב האדום, ניצחה הקבוצה בכל ארבעת משחקי ההכנה שערכה. שני הניצחונות האחרונים הושגו כחלק מטורניר "פארי קאפ" שנערך בסנט פטרסבורג ובהם היא גברה על מארחת התחרות זניט ונפטצ'י באקו האזרית. לכן, אם תנצח את פנרבחצ'ה שבמשחקה היחיד בטורניר הפסידה לזניט בפנדלים, היא תוכתר לזוכה. אם תפסיד לטורקים ב-90 דקות, פנרבחצ'ה תוכל לזכות בתחרות אם תנצח בשבת את נפטצ'י באקו. כידוע, בטורניר זה המנצחת בכל מפגש מקבלת שלוש נקודות, אך כל תוצאת תיקו מובילה לדו קרב פנדלים שבסיומו המנצחת מרוויחה שתי נקודות והמפסידה נקודה אחת. לכן גם הפסד בפנדלים לפנרבחצ'ה יכתיר את הכוכב האדום לזוכה בגביע.

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד עם עוזריו גיא צרפתי, גיא ויזינגר. הכוכב האדום בלגרד, אתר רשמי
בכר וצוותו יזכו בתואר ראשון עם הכוכב האדום?/אתר רשמי, הכוכב האדום בלגרד

מהלך המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully