וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמנע את המעבר? פרטיזן תפנה לבוררות ותטען - החתמת מדר לא חוקית

הסרבים זועמים על פנרבחצ'ה שהחתימה את הרכז ללא פיצוי ויפנו למוסדות פיב"א. בינתיים מדר סופג איחולי מוות ואיומים מהאוהדים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.7/ספורט1

פרטיזן בלגרד לא תוותר בקלות על ים מדר, או לפחות לא על הפיצוי שלטענתה מגיע לה: לפחות האתר הסרבי "מוצארט ספורט", הקבוצה זועמת על פנרבחצ'ה שהשלימה את החתמתו של הרכז הישראלי מבלי לפצות אותה, טוענת שהמהלך שעשתה אינו חוקי ומאיימת לפנות למוסד הבוררות של פיב"א כדי שיכריע בעניין.

אם אכן תוגש בקשה כזאת לפיב"א, הדבר עשוי להערים קשיים על השלמת המהלך ואולי אף לעכב את הצטרפותו של מדר לפעילות השוטפת של פנרבחצ'ה.

כזכור, מדר חתם הבוקר (רביעי) על חוזה לשנתיים בפנרבחצ'ה, שהציעה לו שכר גבוה משמעותית מכפי שהיה אמור לקבל בשורות הקבוצה הסרבית. מדר היה חתום על חוזה לעונה נוספת בפרטיזן, אולם פנר ניצלה סעיף שחרור בחוזהו שכביכול איפשר לה להחתימו ללא פיצוי. הסעיף המדובר נתון לפרשנות ולמחלוקת, ולטענתה של פרטיזן הוא לא אמור היה לאפשר למדר לעבור קבוצה ללא תמורה.

ים מדר פרטיזן בלגרד. GettyImages
הסיפור הולך ומסתבך. מדר/GettyImages

בינתיים מדר סופג נאצות וקללות קשות ברשתות החברתיות מאוהדי פרטיזן שלא אהבו את המהלך, שנתפס עבורם כבגידה. חשבון האינסטגרם של מדר, ובמיוחד הפוסט בו הסביר מדוע עזב את הקבוצה וטען ש"לא השאירו לו ברירה אלא לעזוב" וש"הרגשות ביני לבין פרטיזן לא היו הדדיים", הוצף בתגובות מרושעות ואלימות.

"מדר סופג קללות ועלבונות מבישים לחלוטין מאז הבשורה על כך שחתם בפנרבחצ'ה", נכתב באתר הסרבי "קוריר". "האוהדים השתגעו בגללו, והפוסט שכתב הפך עד מהרה למוקד לנאצות וקללות מאוהדי פרטיזן. חלק מהאוהדים תמכו בו ואיחלו לו בהצלחה בהמשך הדרך, אבל רבים אחרים קיללו אותו בקללות שלא ראוי לחזור עליהן. האוהדים זועמים מסיבה מסוימת, אולי בגלל הדרך בה מדר עזב, או משום שהתחושה הייתה שהוא ימשיך בקבוצה לעונה נוספת".

בין היתר, ספג מדר איחולי מוות ואיומים. "ביום בו תחזור לבלגרד, תבין כיצד אנחנו נוהגים עם בוגדים כמוך", כתבו כמה מהאוהדים למדר.

  • עוד באותו נושא:
  • ים מדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully