וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות התפנית עם אנגולה: מרטין או פויתרס ימשיכו במכבי תל אביב?

12.7.2023 / 9:00

אחרי שהגארד שלא עבר בדיקות ירד מהפרק, במועדון לא מחפשים "הרפתקאות" בשוק ועשויים להשאיר את אחד השחקנים שתוכננו לעזוב. אופציית פוניטקה עלתה, אבל קבוצות אחרות מציעות סכום גבוה יותר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.7/ספורט1

מלאכת בניית הסגל של מכבי תל אביב לעונת 2023/24 קיבלה מהלומה אתמול (שלישי) כשהצהובים גילו כי גם הבדיקה השנייה של בריאן אנגולה, הגארד הקולומביאני שחתם בקבוצה עוד במהלך העונה, לא תקינות.

במכבי קיוו כי אנגולה, ששיחק בשנה האחרונה לאורך כל העונה ללא בעיה רפואית, יוכל לעבור את הבדיקה לאחר שלפני כשבועיים התגלתה אצלו בעיה שהייתה ידועה מראש, אך גם סבב הבדיקות השני לא צלח. ההערכות הן כי אנגולה יוכל לחתום בקבוצה אחרת כבר בקרוב, אחרי שחוזהו במכבי תל אביב בוטל.

בראיין אנגולה. ליגת האלופות, אתר רשמי
ההחתמה שתקעה את מכבי תל אביב. אנגולה/אתר רשמי, ליגת האלופות

המפנה עם אנגולה הגיע בדיוק בשלב בו הצהובים היו עסוקים בניסיונות לצרף שחקן פנים שישלים את הקו הקדמי. כעת נותר להם חור בעמדות הגארד. למכבי כעת חמישה זרים חתומים - ארבעה מהעונה שעברה: בונזי קולסון, לורנזו בראון, ווייד בולדווין וג'וש ניבו, וזר אחד חדש - ג'יימס ווב שהגיע מוולנסיה. בעיה נוספת היא המשאבים שהוקצו לצורך המשבצת שאנגולה אמור היה למלא. השחקן תוכנן להרוויח כ-300 אלף דולר, סכום נמוך יחסית שלא משאיר לקבוצה הרבה אפשרויות טובות בשוק הנוכחי.

"זה אתגר, אבל בשביל זה אנחנו מחזיקים אנשים מהשורה הראשונה", אמרו במועדון אתמול, "יש מסגרת תקציבית מסוימת, וצריך להחתים לפחות עוד שני זרים אם לא שלושה. בזמן קצר יחסית יצטרכו לקבל לא מעט החלטות".

במכבי הודו כי חלק מהשחקנים שהיו ברשימות שלהם בעמדות הללו כבר חתמו או עומדים לחתום בקבוצות אחרות, כך שהחלטות עשויות להתקבל מתוך אפשרויות מצומצמות בהרבה. אחת האפשרויות היא מתיאוש פוניטקה, שחקן נבחרת פולין ששוחרר לאחרונה מפנאתינייקוס, אלא שלשחקן הצעות נוספות, ככל הנראה בשכר גבוה יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מתיאוש פוניטקה שחקן נבחרת פולין. GettyImages
קיבל הצעות טובות יותר. פוניטקה/GettyImages

תגובה נוספת שעשויה להגיע מתוך ביטול ההסכם עם אנגולה, היא החלטה להשאיר את אחד השחקנים שעליהם למכבי יש אופציה ועדיין לא התקבלה ההחלטה לגביהם.

הצהובים אמורים להודיע עד לסוף השבוע לג'רל מרטין אם האופציה עליו תמומש, ובמקביל גם האופציה להשאיר את אלכס פויתרס נותרה פתוחה, אם כי במכבי לא מעוניינים להשאיר אותו בשכר שנקבע בחוזה המקורי שלו, שעומד על כמיליון דולר. מכבי אף לא נפרדה רשמית מדארן היליארד, אך גם במקרה שלו השכר אמור להיות גבוה מאוד, ובקבוצה לא מתכוונים לשלם לשחקן סכומים כאלה.

שחקן מכבי תל אביב ג'רל מרטין לצד אלכס פויתרס. דני מרון
המרוויחים המפתיעים? ג'רל מרטין ואלכס פויתרס/דני מרון

"כל עוד לא נפרדנו משחקן, הכל הגיוני", הודה אחד מאנשי המועדון, "יש שחקנים ששיחקו אצלנו בעונה שעברה ועדיין לא נפרדנו מהם". ההערכות הן שאם פויתרס יסכים לקצץ בשכרו בצורה משמעותית, במכבי ישקלו להשאירו ו"לוותר על הרפתקאות מסוימות", כפי שהגדיר זאת גורם נוסף מתוך המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully