וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "אם לא היינו זוכים במונדיאל, לא היו לי כוחות להמשיך"

הכוכב "התראיין" לחבריו לנבחרת ארגנטינה: "היו תקופות קשות במדים הלאומיים, הרגשתי שאני במבחן תמידי. המשפחה שלי סבלה"

מחוץ לקווים עם לירון שרון, 11.7/עורך: זיו שטיינר

ליאונל מסי נחת בארה"ב והופעת הבכורה שלו במיאמי מתקרבת. התקווה היא שהוא ישחק בגביע הליגה, מפעל בצמיחה שבו החל מהשנה ישחקו כל קבוצות ה-MLS והקבוצות מהליגה הבכירה במקסיקו. הקבוצות מחולקות לבתים של שלוש קבוצות והשתיים הראשונות עולות לשלבי הנוק אאוט. ב-21 ביולי מיאמי תשחק נגד קרוס אסול בפורט לודרדייל ומסי מתוכנן לקבל דקות.

בינתיים הכוכב התראיין לתחנת טלוויזיה בארגנטינה, כשמדי פעם במהלך הריאיון הוצגו בפניו שאלות בווידאו שהעלו חבריו לנבחרת. ליסנדרו מרטינס שאל מה היא הנבחרת עבורו ומסי השיב: "לאורך הקריירה הראיתי כמה נבחרת ארגנטינה חשובה לי. היו לי זמנים קשים; כשהייתי בשיאי בברצלונה, זכיתי בליגת האלופות, באליפות, בתארים אישיים... ובנבחרת הכול היה שונה. סבלתי, המשפחה והקרובים שלי סבלו. אבל תמיד רציתי להיות שם ואף פעם לא הפסקתי להאמין ולחלום".

גידו רודריגס ביקש שיספר על התקופות הפחות טובות במדים הלאומיים ומסי אמר: "הייתה נגדי הרבה ביקורת, אבל ראיתי דור של צעירים ארגנטינאים שהגנו עליי עד המוות. אני מודה להם על האהבה, על זה שהם נלחמו בשבילי. אני יודע שאם לא היינו זוכים בגביע העולמי הייתה המון ביקורת ולא היו לי כוחות להמשיך. זה היה הסוף. אני חוזר לתקופה בברצלונה. מאוד נהניתי, ניצחנו, שיחקנו טוב ואז הייתי מגיע לארגנטינה והרגשתי שאני במבחן תמידי. היו שמועות, היה מרמור, המשפחה שלי ספגה דברים שלא קשורים לכדורגל. סבלתי".

ליאונל מסי ארגנטינה עם הגביע. רויטרס
"עכשיו אנחנו אלופים, אז אפשר ליהנות". מסי והחברים/רויטרס

ניקו טגליאפיקו שאל כיצד הוא נשאר בטופ כל כך הרבה זמן ומסי ענה: "מנטליות, התמדה, הקרבה. תמיד הייתי ככה, גם כשהייתי צעיר מאוד. הייתי מאוד אחראי וידעתי מה אני רוצה. תמיד נתתי את המקסימום כדי להשיג את המטרות, גם אם בסופו של דבר לא הצלחתי. גם הייתי בר מזל שלא סבלתי מפציעות קשות".

אקסקיאל פלאסיוס שאל כמה זמן הוא מתכנן להמשיך במדים הלאומיים ומסי השיב: "אני אפילו לא יודע, זה יסתיים מתי שזה יצטרך להסתיים. ההגיון אומר שזה מתקרב, אבל אני לא יודע מתי ואני לא חושב על זה. אמרתי לפני כן שחוויתי זמנים קשים עם הנבחרת, אבל עכשיו אנחנו אלופי העולם ואלופי דרום אמריקה, ואפשר ליהנות".

על הזכייה במונדיאל סיפר למראיינת: "אני בר מזל שהילדים שלי ראו את זה. טיאגו כבר גדול והוא מבין שזה היה משהו מיוחד. פעם הוא שאל אותי למה הורגים אותי בנבחרת ועכשיו הוא ראה אותנו הופכים לאלופי העולם. הוא בגיל שהוא כבר מבין הכול וזה פשוט יפהפה".

כשנשאל איך הוא רוצה להיזכר, השיב: "אני לא יודע, זו שאלה קשה. כנראה על מה שהשגתי ועל מה שתמיד ניסיתי להשיג. המסר שלי הוא: 'הילחמו על החלומות שלכם, על המטרות שלכם, אתם חייבים תמיד לנסות'. זה המסר שלי לדור החדש, שהלך אחריי והגן עליי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully