וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היעד הנבחר: בן שרף חתם בעירוני קרית אתא, ויקבל תפקיד מפתח

12.7.2023 / 6:25

הגארד המבטיח שהתלבט ממושכות היכן ישחק בעונה הקרובה ואף דחה הצעה מבדאלונה, בחר בקבוצה של שרון אברהמי שתיתן לו את המושכות

אחרי קיץ ארוך והתלבטויות חתם אמש (שלישי) השחקן הצעיר והמבטיח בן שרף בעירוני קרית אתא לעונה הבאה. שרף יחבור בקו האחורי של הקבוצה לגיא פלטין ורז אדם.

אחרי שסיים את העונה במדי אליצור נתניה יצא שרף להתרשמות שנייה במדי בדאלונה הספרדית שהייתה מעוניינת לשלוח אותו לקבוצת הבת בליגה השנייה לעונה הבאה. שרף דחה לבסוף את ההצעה הספרדית והחל לחפש אחרי קבוצה בליגת העל שתאפשר לו להיות בתפקיד מפתח. בקרית אתא החליטו לתת לו את המפתחות, והוא ישחק אצל מאמן נבחרת הנוער שרון אברהמי.

בן שרף, שחקן אליצור נתניה. דני מרון
צפוי לקבל דקות משמעותיות בליגת העל. בן שרף/דני מרון

שרף (17, 1.97) נחשב לאחד הכישרונות הגדולים ביותר בישראל בשנים האחרונות. הוא בגדל במחלקת הנוער של הפועל עמק חפר, ומיד סומן כאחד הכשרונות הגדולים בארץ. במהלך העונה שעברה שיחק בטורניר הנוער של היורוליג במדי קבוצת פטראס אותה אימן ואסיליס ספאנוליס. בקיץ הצטיין באליפות אירופה לקדטים עם 24.7 נקודות, 6.7 ריבאונדים ו-4.1 אסיסטים למשחק.

הוא בחר לחתום באליצור נתניה מהלאומית ונבחר לתגלית העונה ולשחקן השישי של העונה עם 14 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים. מקביל שיחק בטורניר הנוער של היורוליג פעם נוספת, תחת פטרי קופונן, ורשם 18.8 נקודות, 4.2 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים למשחק. הוא לא ישחק באליפות אירופה לנוער בשל פציעה בידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully