וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 12.7: ברצלונה הכריזה על ויטור רוקה, פאו טורס באסטון וילה

החלוץ בן ה-18 יצטרף מאתלטיקו פרנאנסה בקיץ 2024, אך חתם כבר עכשיו עד 2031 עם סעיף שחרור בסך 500 מיליון יורו. אמרי קיבל חיזוק להגנה מויאריאל פולהאם קיבלה הצעת ענק על מיטרוביץ' מסעודיה, גם ז'לינסקי בדרכו לחצי האי ערב

מחוץ לקווים עם לירון שרון, 11.7/עורך: זיו שטיינר

רשמי

* ברצלונה אישרה את רכישתו של ויטור רוקה. החלוץ בן ה-18 יצטרף מאתלטיקו פרנאנסה הברזיליאת רק בקיץ הבא, לקראת 2024/25, אבל כבר עתה חתם על חוזה עד 2031 עם סעיף שחרור בסך 500 מיליון יורו. על פי הדיווחים, ברצלונה שילמה עבורו 30 מיליון יורו ו-31 מיליון יורו נוספים עשויים לעבור לקופת פרנאנסה במהלך השנים הבאות, בהתאם להישגי המועדון ושל החלוץ עצמו.

* פאו טורס חתם באסטון וילה ל-5 העונות הקרובות. הבלם הספרדי בן ה-26 הצטרף לקבוצה של אונאי אמרי תמורת 32.5 מיליון יורו.

* ראיין מאנינג חתם בשורות סאות'המפטון ל-4 העונות הקרובות. המגן השמאלי הצטרף מחינם מסוונסי.

* פריז סן ז'רמן הודיעה על החתמתו של שר אנדור בחינם מבנפיקה. הקשר בן ה-18 חתם ל-5 שנים במועדון הפאר הצרפתי.

* אנחליניו הצטרף לגלאטסראיי בהשאלה מר.ב. לייפציג. המגן השמאלי חתם לעונה עם אופציית רכישה אצל הקבוצה הטורקית.

גמר מונדיאל 2022: פאולו דיבאלה, שחקן נבחרת ארגנטינה. GettyImages
יחבור לפרננדס בצ'לסי? דיבאלה/GettyImages
אלכסנדר מיטרוביץ', שחקן נבחרת סרביה. רויטרס
בינתיים הוא נשאר בפולהאם. מיטרוביץ'/רויטרס

שמועות

* לפי ה"ל'אקיפ" הצרפתי, באיירן מינכן תגיש הצעה נוספת ואחרונה על הארי קיין בגובה 100 מיליון יורו. במקביל, קיין יקיים שיחות עם טוטנהאם לגבי התכנון של הקבוצה לעונה הבאה על מנת להבין מה הציפיות של שני הצדדים.

* פולהאם תאבד את הכוכב הכי גדול שלה? אלכסנדר מיטרוביץ' הסרבי עשוי גם כן לעבור לערב הסעודית. אל הילאל הציעה עבורו כ-30 מיליון יורו ונדחתה, כך לפי "סקיי", אך עשויה להגיש הצעה משודרגת.

* לפי ה"דיילי מייל", אל איתיפאק, קבוצתו של סטיבן ג'רארד מהליגה הסעודית, הולכת בכל הכוח על ג'ורדן הנדרסון, עמו שיחק אגדת ליברפול במועדון האנגלי. קפטן האדומים שסירב בהתחלה להצעה של הקבוצה מערב הסעודית, זכה להצעת עתק עם חוזה של 45 מיליון ליש"ט, סכום שעשוי לגרור מעבר מפתיע במיוחד ובלתי צפוי.

* לאחר הניסיון להחתמת קיין, הבווארים רוצים להיפטר מסאדיו מאנה ולפי התקשורת בגרמניה, עשויים להקשיב להצעות גם על סך 20 מיליון יורו בלבד.

* דושאן ולאחוביץ' הוא המטרה מספר 1 של פריז סן ז'רמן לקיץ הקרוב, כך על פי התקשורת בצרפת. החלוץ הסרבי של יובנטוס עשוי לרשת את המקום של ליאונל מסי וקיליאן אמבפה, שיתכן ויעזוב בהמשך הקיץ, כשהגברת הזקנה תדרוש עבורו לפחות 70 מיליון יורו.

* מויסס קאייסדו התייחס להתעניינות צ'לסי לגביו: "זה מועדון עם היסטוריה גדולה, יהיה קשה לסרב להצעה מהם". על פי דיווח ב"דיילי מייל", ברייטון לא יתפשרו על פחות מ-100 מיליון ליש"ט עבור הקשר האחורי הנהדר.

* בריאיון שערך ל-ESPN בארגנטינה, אנזו פרננדס, קשרה של צ'לסי, התייחס לדיווחים על התקרבות פאולו דיבאלה לבלוז: "אני מקווה שהוא יצטרף אלינו".

* אשלי יאנג, שחקנה של אסטון וילה בעונה החולפת, יצטרף לאברטון בהעברה חופשית. המגן האנגלי הוותיק יחזק את הקבוצה של שון דייץ' עם חוזה לעונה בגיל 38.

* קאלום דויל, שחקנה של מנצ'סטר סיטי, יושאל ללסטר מהצ'מפיונשיפ לעונה הקרובה. השאלתו של שחקן ההגנה המוכשר תהיה ללא אופציית רכישה בתום העונה.

* רומא קרובה לסיכום עם לידס יונייטד על צירופו של רסמוס כריסטנסן בהשאלה לעונה. כזכור, בינואר כבר השאילה לידס לג'אלורוסי את הבלם דייגו יורנטה.

* כוכב נוסף של לידס שיעזוב הוא הספרדי רודריגו, שצפוי לעבור לאל ראיין הקטארית.

* פיוטר ז'לינסקי, הפולני שזכה עם נאפולי בסקודטו בעונה האחרונה, סיכם באל אהלי הסעודית עבור 45 מיליון דולר לשלוש שנים. הוא כעת צריך להחליט שהוא אכן מעוניין במעבר והסעודים יצטרכו להגיע לסיכום עם אלופת איטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully