וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סירתם של ניתאי חסון ונועה לסרי נפגעה בהתנגשות

11.7.2023 / 22:12

צוות ה-470 ביצע תיקון מאולתר לאחר הפגיעה, חזר לשיוט השני וסיים במקום החמישי. שרון קנטור מדורגת חמישית בגלישת הרוח

מחוץ לקווים עם לירון שרון, 11.7/עורך: זיו שטיינר

הסתיים היום השלישי בתחרות הקדם אולימפית במרסיי, והיום הראשון בו התחרו גולשי הרוח. פתיחה לא רעה רשמה שרון קנטור, שהתמקמה במקום החמישי הכללי בסוף היום (שלישי), לאחר שסיימה ארבעה שיוטים במקומות 5, 11, 5 ו-5. לשמחתה של קנטור התחזקה היום הרוח ותנאי הגלישה היו דומים יותר לאלה שלהם קיוותה הגולשת הישראלית לפני התחרות. את גולשות הרוח מובילה בבטחה אמה ווילסון הבריטית, שניצחה בשלושה מארבעת השיוטים.

בגלישת קייט פוי, גל צוקרמן ממוקמת במקום השביעי הכללי עם 31 נקודות. צוקרמן ביצעה שלושה שיוטים טובים, בהם סיימה 7, 2 ו-6 וכעת היא מרוחקת חמש נקודות בלבד מהמקום הרביעי.

הסירה הפגועה של ניתאי חסון ונועה לסרי. איגוד השייט, אתר רשמי
הסירה הפגועה/אתר רשמי, איגוד השייט

צוות סירות ה-470 של ניתאי חסון ונועה לסרי סבל מיום קשה, לאחר שהשניים נאלצו לפרוש מהשיוט הראשון של היום עקב תאונה במים. בחרטום הסירה הישראלית נפער חור משמעותי והצמד פרש מן השיוט על מנת להעריך את המצב. בהחלטה עם המאמן גידי קליגר הוחלט לבצע תיקון מאולתר במים ולצאת לשיוט השני. ההחלטה התבררה נכונה, כיוון שהצוות הצליח להתעלות ולסיים במקום החמישי.

כתוצאה מהפרישה מהשיוט הראשון נסוג הצוות הישראלי מהמקום הרביעי למקום ה-10 בדירוג הכללי. במהלך הלילה תעבור הסירה תיקון במקום והיא אמורה להיות מוכנה לשיוטים מחר.

גולש הרוח תום ראובני סבל מיום הפכפך מאוד, כאשר פתח את שני השיוטים הראשונים שלו בתחרות עם פסילות. שני השיוטים הבאים כבר הביאו לידי ביטוי את היכולת של הגולש, כאשר הוא סיים במקומות 10 ו -2 ובסך הכול ממוקם בסוף היום במקום ה-14.

  • עוד באותו נושא:
  • נועה לסרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully