וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקה של מכבי חיפה במלטה יועבר בשידור ישיר בספורט4

לאחר מאמצים רבים, הושג סיכום על רכישת זכויות השידור למפגש בין חמרון ספרטנס לאלופת ישראל במוקדמות ליגת האלופות (20:50). איתמר ניצן, גוני נאור ודין דוד בהרכב, מאור קנדיל וליאור רפאלוב על הספסל

כתב מכבי חיפה שלמה וייס בתכנית "מחוץ לקווים"/עריכה: זיו שטיינר

בשורה לאוהדי מכבי חיפה: משחק הקבוצה במלטה נגד חמרון ספרטנס הערב במסגרת הסיבוב הראשון במוקדמות ליגת האלופות יועבר בשידור ישיר בספורט4 החל מ-20:50.

יהיה זה המשחק הרשמי הראשון של אלופת ישראל בעונת 2023/24, בתחילת מסעה אל עבר הניסיון להעפיל עונה שנייה ברציפות לליגת האלופות. זהו כמובן יהיה גם משחקו הראשון של מסאי דגו כמאמן הקבוצה, כמעט חודשיים אחרי שמונה למחליפו של ברק בכר שהצעיד את הירוקים לשלוש אליפויות רצופות.

דגו בחר לפתוח במערך של 4-3-3 עם שני בלמים, כך שדניאל סונדגרן על קו ימין ועל הספסל נותר מאור קנדיל שהצטרף הקיץ, כמו גם ליאור רפאלוב. בין הקורות עומד איתמר ניצן שעבורו זו הופעת בכורה בירוק, בקישור פתח גוני נאור ובהתקפה משתפים פעולה דיא סבע, פרנזי פיירו ודין דוד שזכה לחולצת ההרכב גם בשל חסרונו של דולב חזיזה שנשאר בישראל עקב סיבות אישיות.

הרכב מכבי חיפה: איתמר ניצן, דניאל סונדגרן, עבדולאי סק, שון גולדברג, פייר קורנו, גוני נאור, עלי מוחמד, צ'ארון שרי, דיא סבע, דין דוד, פרנזי פיירו.

פרנזי פיירו, שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
הבכורה של דגו ומכבי חיפה בעונת 2023/24 בשידור ישיר/אתר רשמי, מכבי חיפה

האזינו: שלמה וייס לקראת משחקה של מכבי חיפה

כזכור, אתמול הודיע המועדון שחמרון ספרטנס עדכנו על כך שמכרו את כל הזכויות במשחקי הבית שלהם לחברת סטרימינג זרה משבדיה. עם זאת, ברגע האחרון ולאחר מאמצים רבים הושג סיכום על כך שהמשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ ספורט4.

יש לציין שגם משחק הגומלין בשבוע הבא בחיפה יועבר בשידור ישיר בחבילת הערוצים של ספורט1.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully