וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אבור נקמה בריבאקינה על הגמר אשתקד, תפגוש בחצי את סבאלנקה

התוניסאית הפכה פיגור לניצחון (5) 7:6, 4:6, 1:6 בדרך להדחת אלופת ווימבלדון ומפגש מול הבלארוסית שניצחה את קיז האמריקאית. בהמשך, אלקראס יתמודד מול רונה ומדבדב יפגוש את יובנקס ברבע הגמר

מחוץ לקווים עם לירון שרון, 11.7/עורך: זיו שטיינר

שלב רבע הגמר בטורניר ווימבלדון יסתיים הערב (רביעי) עם צמד משחקים אצל הגברים, כאשר המדורג 1 בעולם קרלוס אלקראס והמדורג 3 דניל מדבדב ינסו לקבוע דייט בחצי הגמר. אצל הנשים אונס ג'אבור הדיחה את האלופה, ילנה ריבאקינה, בשחזור הגמר משנה שעברה, כשקודם לכן ארינה סבאלנקה דילגה לשלב הבא עם ניצחון קליל על מדיסון קיז האמריקאית.

קרלוס אלקראס טניסאי ספרדי. רויטרס
דרגת הקושי עולה. קרלוס אלקראס/רויטרס

גברים

קרלוס אלקראס (1, ספרד) - הולגר רונה (6, דנמרק)

עם רצף של תשעה ניצחונות על הדשא, קרלוס אלקראס הולך ומשתבח גם במשטח עליו לא גדל. וככל שהוא מתקדם בטורניר, כך רמת היריבים עולה. גם הולגר רונה הוא לאו דווקא מומחה דשא, אבל הדני בן ה-20 הציג יכולת משכנעת מול גריגור דימיטרוב, נמצא במקום השישי בעולם ונמצא במאזן של 1:1 במפגשים עם הספרדי, שפרש בהפסד מולו בפריז בנובמבר האחרון. בכל מקרה, למנצח זו תהיה הופעת בכורה בחצי הגמר באול אינגלנד קלאב.

דניל מדבדב (3, רוסיה) - כריסטופר יובנקס (ארה"ב)

אחרי שהדיח את המדורג חמישי סטפנוס ציציפאס בחמש מערכות, כריסטופר יובנקס ינסה להדהים גם את המדורג שלישי. האמריקני מאטלנטה לא אהב לשחק על דשא וכמעט פרש מטניס במהלך תקופת הקורונה כשנתקע בסביבות המקום ה-200 בעולם, אבל בווימבלדון ביצע את הפריצה המיוחלת ושומר בטורניר הזה על הגחלת של הטניס הגברי בארה"ב. דניל מדבדב כמובן מגיע כפייבוריט למשחק, כשהוא שמט מערכה אחת בלבד עד כה בטורניר וגם ניצח את יובנקס במפגש היחיד ביניהם במיאמי לפני כשלושה חודשים וחצי. עבור הרוסי, שזכה באליפות ארה"ב ב-2021 והגיע לגמרים גם באוסטרליה, מדובר בהופעה ראשונה ברבע הגמר בלונדון והוא ינסה לרשום גם עלייה ראשונה לטופ 4.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ארינה סבאלנקה. GettyImages
הפעם זה שלה? סבאלנקה/GettyImages

נשים

אונס ג'אבור (6, תוניסיה) - ילנה ריבאקינה (3, קזחסטן) (5) 7:6, 4:6, 1:6

שחזור גמר ווימבלדון 2022 הבטיח הרבה וקיים המון כשבשורה התחתונה - תהיה אלופה חדשה על הדשא הבריטי הקיץ עם נקמה מתוקה של התוניסאית על ההפסד בשנה שעברה וכרטיס לחצי הגמר מול סבאלנקה. ריבאקינה הגיעה למשחק מול ג'אבור עם מאזן של 14 ניצחונות מ-15 משחקים על הדשא בווימבלדון, אבל מול מי שהפכה ליריבה המרה שלה עם מהפך גדול בגמר אשתקד, התוניסאית החזירה בענק עם מהפך דומה ברבע גמר הטורניר הבריטי. מערכה ראשונה הלכה צמוד במיוחד, עד שהקזחית השיגה ניצחון בשובר שוויון. ג'אבור השיגה את השבירה בסוף המערכה השנייה וקבעה מערכה שלישית מותחת, שהפכה לטיול עבור המדורגת 6. כבר במשחקון ההגשה הראשון של האלופה היא נשברה ומשם זה הפך לקליל במיוחד עבור ג'אבור שהביסה 1:6 ועלתה לסיבוב הבא, אולי בדרך לזכייה ראשונה אי פעם בגרנד סלאם

מדיסון קיז (18, ארה"ב) - ארינה סבאלנקה (2, בלארוס) 6:2, 6:4

בפעם הרביעית ברציפות, הטניסאית הבלארוסית עם הכרטיס לחצי גמר גרנד סלאם, כשהפעם היא תגיע לחצי הגמר כשהיא המדורגת הבכירה ביותר אחרי הדחתה אתמול של איגה שביונטק. סבאלנקה דרסה את האמריקאית במערכה הראשונה תוך חצי שעה עם 2:6 קליל, ודווקא כשהיא פיגרה 4:2 אחרי שקיז שברה אותה במערכה השנייה, המדורגת 2 בעולם הצליחה לשוב למשחק עם שתי שבירות רצופות בדרך ל-4:6 ועלתה לחצי הגמר בדרך אולי לזכייה ראשונה אי פעם בגרנד סלאם הבריטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully