וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג בוזגלו חזר לבני יהודה, גם אבובקאר בארי חתם

שחקן הכנף שב למדים הכתומים עם חוזה לשנתיים, הקשר הגמבי ישתף פעולה בפעם השלישית עם עומר פרץ. אמיר עגייב ובנג'מין קוקו בנס ציונה, רונן חנציס ביפו, דוד דגו חתם בקרית שמונה ומתן עמבר חזר להפועל ראשון לציון

מחוץ לקווים עם לירון שרון, 11.7/עורך: זיו שטיינר

בני יהודה ממשיכה להתחדש והיום (שלישי) החתימה לשנתיים את אלמוג בוזגלו, שחוזר לקדנציה שלישית במועדון. שחקן הכנף בן ה-30 שיחק בבני יהודה ב-2015 עד 2018, חזר אליה בינואר 2021 והיה שותף לירידה, וכעת כאמור חוזר כדי להוביל לעלייה לליגת העל. בעונה האחרונה כבש שמונה שערי ליגה במדי סקציה נס ציונה שירדה ללאומית.

לאחר החתימה אמר בוזגלו: "שמח מאוד לחזור למקום שהוא בית עבורי. אני מגיע מאוד רעב לעונה הזאת ואני רוצה לראות כמה שיותר אוהדים כתומים ביציעים. עבודה רבה לפנינו, פחות דיבורים יותר מעשים".

מוקדם יותר הודיעה הקבוצה על צירופו של הקשר אבובקאר בארי. הגמבי בן ה-23, אחיו הצעיר של חמזה בארי, החל את דרכו בישראל בקבוצת הנוער של מכבי חיפה ולאחר מכן שיחק גם בהפועל נוף הגליל, הפועל כפר שלם, הפועל ניר רמת השרון והפועל כפר סבא. זו הקבוצה השלישית שבה יאמן אותו עומר פרץ, שהדריך אותו בעונה הקודמת וגם בכפר שלם.

מי שעזב את בני יהודה אתמול הוא אמיר עגייב, שחתם לעונה אחת בסקציה נס ציונה. הקשר בן ה-31 כבש שני שערי ליגה בעונה שעברה ולפני כן היה שותף לעלייה של מכבי בני ריינה ושיחק גם במ.ס. אשדוד, אטרומיטוס היוונית, סומגאיט האזרית, הפועל תל אביב, בית"ר ירושלים ואומוניה ניקוסיה הקפריסאית.

פרט לעגייב החתימה נס ציונה גם את בנג'מין קוקו, שכמו עגייב היה שותף לעלייה של בני ריינה ב-2021/22. זו התחנה השמינית של החלוץ הניגרי בן ה-28 בישראל, אחרי שהחל את דרכו בהפועל כפר סבא ב-2018 ועלה איתה לליגת העל. הוא המשיך להפועל פתח תקוה, מ.ס. כפר קאסם, הפועל רעננה, הפועל ניר רמת השרון, מכבי בני ריינה כאמור ובעונה שעברה כבש שישה שערים במכבי אחי נצרת שירדה לליגה א'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

* עוד יורדת מליגת העל, עירוני קרית שמונה, החתימה את הקשר דוד דגו בן ה-22 על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. דגו, שעלה מקבוצת הנוער של בית"ר ירושלים אל הבוגרים, שיחק קצת בליגת העל ובעונה האחרונה כבש שלושה שערים במדי הפועל ניר רמת השרון.

* רונן חנציס, בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, הושאל למכבי קביליו יפו. שחקן הכנף שהספיק לשחק בבית"ר תל אביב, הפועל נוף הגליל ובעונה שעברה החל בבית"ר ירושלים והמשיך להפועל ראשון לציון, אמר לאחר החתימה: "שמח מאוד לחתום במועדון עם מטרות כמו יפו. בטוח שנעשה עונה גדולה ביחד".

* מתן עמבר, שהגן בעונה הקודמת על שערה של הפועל רמת גן, חזר לקבוצת נעוריו הפועל ראשון לציון. השוער בן ה-28, שגדל בקבוצת הנוער של המועדון, נמכר למכבי חיפה ב-2013 ומאז עבר בין קבוצות, כולל עונה בראשון לציון (2019/20), יזכה הפעם לשתף פעולה עם החותן יובל נעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully