וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם הרכב הטורניר של יורו הצעירות, אין נציגים לנבחרת ישראל

הנבחרת הצעירה לא זכתה לייצוג ב-11 של הטורניר למרות ההגעה לחצי הגמר, כאשר כלל הנבחרים הם מהאלופה אנגליה או הסגנית ספרד

תקציר: אנגליה גוברת על ספרד 0:1 בגמר יורו הצעירות/ספורט1

הנבחרת הצעירה השלימה בשבוע שעבר קיץ חלומי עבור הכדורגל הישראלי, כאשר רשמה הופעה היסטורית בחצי גמר יורו הצעירות. עם זאת, באופ"א כנראה קצת פחות התלהבו מההישג כשניגשו לבחורו את הרכב הטורניר, משום שב-11 המצטיינים שפורסמו היום (שלישי) לא נכלל אף נציג ישראלי - אלא שבעה שחקנים מאנגליה האלופה לצד ארבעה מהסגנית ספרד.

בין השחקנים הבולטים של ישראל ביורו היה ניתן למנות את אוסקר גלוך ודניאל פרץ, אך על פני השוער הישראלי הועדף ג'יימס טראפורד האנגלי שלא ספג לכל אורך הטורניר ואף הבטיח את הזכייה עם עצירת פנדל בתוספת הזמן של הגמר.

עבור ישראל הייתה זו הופעה שלישית ביורו הצעירות, אך הטורניר הנוכחי היה הראשון שבו היא גם צלחה את שלב הבתים. ברבע הגמר הדיחה בדו קרב פנדלים את המארחת גאורגיה, ובחצי הגמר הובסה 3:0 בידי אנגליה שהציגה את אחד הסגלים האיכותיים שנראו בטורניר בעשור האחרון. בדומה לישראל, גם אוקראינה שהגיעה לחצי הגמר והבטיחה את המקום באולימפיאדה נותרה ללא נציג בנבחרת הטורניר.

באופן טבעי, אנתוני גורדון שנבחר לשחקן הטורניר גם נכלל ב-11, כאשר בהתקפה הוצב לצידו אבל רואיס - החלוץ הספרדי שהחמיץ את הפנדל הגורלי בגמר.

ההרכב המלא, בלי ישראלים

הרכב הטורניר המלא: ג'יימס טראפורד (אנגליה), ג'יימס גארנר (אנגליה), טיילור הארווד - בליס (אנגליה), לוי קולוויל (אנגליה), חואן מירנדה (ספרד), רודרי (ספרד), אלכס בלאנקו (ספרד), קרטיס ג'ונס (אנגליה), סרחיו גומס (ספרד), אבל רואיס (ספרד), אנתוני גורדון (אנגליה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully