וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי תל אביב הביאה תואם קולסון. לא בטוח כמה השילוב הזה יעבוד"

ב"יורוהופס" ניתחו את ההתאמה של ג'יימס ווב: "הגנתית, מכבי תהנה מאחד צמדי הפורוורדים הטובים באירופה. אבל מה לגבי ההתקפה?"

מכבי תל אביב הכריזה בינתיים על החתמה אחת בלבד הקיץ, כשג'יימס ווב חתם לשנתיים וככל הנראה יחליף את ג'רל מרטין. אבל עד כמה ווב מתאים לצהובים מבחינה מקצועית?

ב"יורוהופס" טורקיה ניתחו את המהלך, והעניקו לו ציון "טוב מאוד".

"ווב לא קיבל יותר מדי תשומת לב בעונה שעברה כי ולנסיה לא הבריקה, אבל מדובר בשחקן משלים מצוין. הוא מסוגל לשחק בשתי עמדות הפורורד ותמיד ייתן את כל כולו למען הניצחון", כתבו. "התקפית, הוא לא בולט במיוחד ולא תראו הרבה משחקים שלו בספרות כפולות, אבל אפשר לסמוך עליו שינצל את מעט ההזדמנויות שיוצרים עבורו אחרים. בצד ההגנתי, הוא שחקן ברמה גבוהה מאוד. הוא אחד הפורוורדים הכי קשוחים ביורוליג.

"קבוצות טובות תמיד זקוקות לשחקנים משלימים טובים כמו ווב שנותנים את הנשמה על הפרקט. זו הסיבה שמכבי תל אביב עשתה החתמה טובה מאוד. אבל יש גם סימני שאלה בנוגע לתפקיד שלו בקבוצה. למעשה, מכבי תל אביב צירפה תואם בונזי קולסון. ווב מסוגל לעשות את אותם דבריפ, רק קצת פחות טוב בהתקפה. כלומר, מכבי הביאה שחקן מהסוג שכבר יש לה בידיים. יש מקרים ששילוב כזה יכול לעבוד כפי שקרה עם דיישון פייר ונייג'ל הייז-דייויס בפנרבחצ'ה, אבל זה לא תמיד מסתיים בצורה חיובית. כדי שהשילוב הזה יעבוד, מכבי תל אביב תצטרך שלפחות אחד מבין ווב או קולסון ישתפרו בהתקפה. ייתכן שתיווצר בעיה בצד הזה של המגרש, למרות שהגנתית אין ספק שזה שילוב מוצלח. למעשה, ווב וקולסון מסוגלים להפוך לאחד מצמדי הפורוורדים הטובים באירופה".

ג'יימס ווב במדי ולנסיה. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
יש גם סימני שאלה. ג'יימס ווב/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

ווב (29, 2.06) הוא בוגר אוניברסיטת בויזי סטייט משנת 2016 שהעביר שנה וחצי בליגת הפיתוח לפני שקיבל הזדמנות בברוקלין נטס וקלע 1.6 נקודות למשחק בעשרה משחקים. לאירופה הוא יצא בקיץ 2018 כשחתם בבון הגרמנית, ואחרי עונה אחת חזר לליגת הפיתוח בה רשם 13.8 נקודות ו-8.1 ריבאונדים למשחק עבור איווה.

בקיץ 2020 שב ווב לאירופה, חתם בלאריסה מיוון, הצטיין עם 13.3 נקודות ו-9.6 ריבאונדים וגרם ללא מעט קבוצות להכניס אותו לרשימות שלהם. כבר במהלך אותה עונה הצטרף למורסיה וקלע 12.1 נקודות בממוצע בליגה הספרדית. הקיץ חתם בוולנסיה, רשם 10 נקודות למשחק ב-24 הופעות בליגה הספרדית ו-8 נקודות ו-4.2 ריבאונדים ביורוליג.

* מכבי תל אביב חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת השליחויות "צ'יטה", שתהפוך לחברת השליחויות הרשמית של הקבוצה. לפי הודעה מטעם הקבוצה, "אתר הסחר של המועדון עבר בשבוע האחרון מתיחת פנים ויצא לדרך חדשה. חברת צ'יטה תיתן את המענה הלוגיסטי בדרך זו, כאשר אוהדי הקבוצה ייהנו מהוזלת מחירי השילוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully