וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק מהיורוליג? הפועל ירושלים פנתה לג'ואל בולומבוי

מחזיקת הגביע הציעה לפורוורד/סנטר ששוחרר מאולימפיאקוס להצטרף אליה. אחרי חמש שנים רצופות במפעל הבכיר באירופה, הוא שוקל את הצעתה. עוד חיזוק ישראלי בדרך: איתי מושקוביץ צפוי לחתום

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.7/ספורט1

אחת המשימות העיקריות והמרכזיות שנותרו להפועל ירושלים לבצע הקיץ היא הנחתת שחקן פנים בכיר שיוביל את הקו הקדמי לצד זאק הנקינס. ייתכן שהיא מצאה אחד כזה: לוואלה! ספורט נודע כי האדומים פנו לג'ואל בולומבוי, והציעו לו להצטרף אליהם.

בולומבוי (29, 2.04) שוחרר בשבוע שעבר מאולימפיאקוס, ושוקל את המעבר לישראל אחרי חמש עונות רצופות ביורוליג. ארבע מהן היו במדי צסק"א מוסקבה, שבה הופיע כשחקן מקומי בעל דרכון רוסי, ועם פרוץ המלחמה באוקראינה - ארץ הולדתו - הוא עזב.

בהיכל השלום והאחווה לא הצליח בולומבוי להתבלט, והוא תיפקד יחד עם טאריק בלאק כגיבוי למוסטפה פאל בעמדת הסנטר, בעוד סשה וזנקוב ואלק פיטרס איישו את משבצת הפאוור פורוורד. הוא העמיד בעונה החולפת ממוצעים דלים של 3.8 נקודות ו-3 ריבאונדים ב-11 דקות למשחק בזירה האירופית.

ג'ואל בולומבוי, אולימפיאקוס, מול קייל היינס, מילאנו. Roberto Finizio, GettyImages
אופציה מעניינת בולומבוי/GettyImages, Roberto Finizio

בינתיים, ירושלים מתקרבת לצירוף ישראלי שלישי הקיץ: אחרי ההכרזה על החתמתם של יובל זוסמן וגבי צ'אצ'אשוילי, מחזיקת גביע המדינה נמצאת במשא ומתן מתקדם עם איתי מושקוביץ. על המגעים בין הצדדים פורסם כאן לראשונה לפני שלושה שבועות, ובעקבות שיחה שקיים השחקן עם המאמן אלכסנדר דז'יקיץ', הוא הבין את המקום המיועד לו כרכז מחליף וגוברים הסיכויים שיחתום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully