וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היעד הישראלי הבא: הפועל ירושלים במגעים עם איתי מושקוביץ

19.6.2023 / 19:35

לאור הפרידה מנועם יעקב, מחזיקת גביע המדינה סימנה את שחקנה של הפועל גליל עליון בתור הרכז המחליף המועדף עליה לעונה הבאה. אחרי שסיכמו עם גבי צ'אצ'אשוילי, במועדון מקווים לסגור בקרוב גם את עסקת יובל זוסמן

תקציר המשחק השני בסדרת גמר הליגה הספרדית: ברצלונה - ריאל מדריד 85:86/ספורט1

הפועל ירושלים פתחה את הקיץ הזה בלא מעט רעשים, כשלצד הרצון לשמר את הסגל הקיים שהצליח בעונה החולפת - היא פועלת במקביל בכמה גזרות לחיזוק, רענון והעמקת הרוטציה בעונה הבאה, בדגש על הסגל הישראלי.

מלבד הסיכום עם גבי צ'אצ'אשוילי וההצעה שהוגשה ליובל זוסמן, איתו מקווים במועדון לסגור בקרוב, מנהלת מחזיקת גביע המדינה מגעים גם עם רכזה של הפועל גליל עליון, איתי מושקוביץ.

איתי מושקוביץ', שחקן הפועל גליל עליון. דני מרון
מוכן למדרגה הבאה? איתי מושקוביץ/דני מרון

מושקוביץ (23, 1.92) היה בין התוצרים הבולטים של הפרויקט המוצלח בכפר בלום, ורשם ממוצעים של 11.5 נקודות, 44.2% לשלוש, 2.9 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים למשחק בליגה הסדירה. הוא הוכתר לשחקן המשתפר של העונה, ואת משחק השיא שלו - 25 נקודות ומדד 30 - רשם בניצחון הביתי על ירושלים.

אם המשא ומתן יבשיל להסכם, הוא יתפוס את מקומו של נועם יעקב כרכז הישראלי המחליף, בעוד נועם דוברת הפצוע אינו צפוי להיות כשיר לפתיחת העונה. במקביל, צפויה ירושלים ליהנות מקאדין קרינגטון כשחקן מקומי, מרגע שיקבל אזרחות ויצטרף לנבחרת ישראל. עוד בגזרת הישראלים: איתי שגב יעזוב, עוז בלייזר מחזיק בחוזה לעונה נוספת ומעמדו של אור קורנליוס ייגזר בשבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully