וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחווה למורשת האולימפית: הקולקציה החדשה של מותג הסניקרס הספרדי

HOFF, מותג הסניקרס שנולד בספרד בשנת 2017, משיק דגם יוניסקס חדש - TRACK&FIELD. הסדרה החדשה בהשראת מנעלי ספורט אתלטיות אייקוניות, נותנת כבוד למורשת האולימפית העשירה על ידי שמות הדגמים בקטגורייה, כולם בהשראת יוון העתיקה

HOFF סדרת T&F, מחיר מומלץ 429 שקל. יחצ,
HOFF סדרת T&F, מחיר מומלץ 429 שקל/יחצ

HOFF, מותג הסניקרס שנולד בספרד בשנת 2017, משיק דגם יוניסקס חדש - TRACK&FIELD. הסדרה החדשה בהשראת מנעלי ספורט אתלטיות אייקוניות, נותנת כבוד למורשת האולימפית העשירה על ידי שמות הדגמים בקטגורייה, כולם בהשראת יוון העתיקה.

דגם TRACK AND FIELD הוא דגם רטרו, השואב השראה מנעלי ריצה. הדגם משלב זמש וניילון בצבעוניות מגוונת המשפקת את זהות המותג, תוך שמירה על נוחות ואופנתיות. דגם TRACK AND FIELD עושה זאת עם מבחר דגמים יומיומיים, המתאימים לכל בילוי, עונה או סגנון שתרצו להתמקד בו.

הסילואטה החדשה הזו בסגנון OLD SCHOOL היא קריצה לנוסטלגיה, שילוב של אסתטיקה ספורטיבית ואופנה עכשווית, עם נגיעה מרעננת ומודרנית שהופכת את הסניקרס של HOFF לייחודיות בקטגוריה.

חנות HOFF קניון עזריאלי תל אביב. רפי דלויה,
חנות HOFF קניון עזריאלי תל אביב/רפי דלויה

כטאץ' בלעדי לסילואטה T&F ב- HOFF הוסיפו לראש הלשונית של הנעל לוגו יחודי עם שם הקולקציה, שעושה כבוד לאחד מאירועי הספורט הראשונים בהיסטוריה.

בהשקת הסדרה הזו, הצלם חוויאר רואיז (Javier Ruiz) והסייליסט חוויאר דה פארדו (Javier de Pardo) מביאים את הקונספט של סניקרס לכל סיטואציות חיי היומיום. הם עושים זאת באמצעות ספורט במגוון סצינות נטולות הקשר; שתיית תה על מגרש כדורסל בלבוש מפואר, או לגימת מרטיני על אופני כושר, אלו רק שתי דוגמאות לאיך הופכים את החיים לקמפיין מצולם.

  • עוד באותו נושא:
  • נעליים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully