וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולשים יתחרו באתר השייט של פריז 2024: "זמן לראות מה המצב בעולם"

התחרות הקדם האולימפית שנפתחת במארסיי תאפשר לשרון קנטור ותום ראובני להתנסות באתר שיארח את תחרויות השייט באולימפיאדה בקיץ הבא:" המטרה היא להבטיח מדליה לפני שיוט המדליות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.7/ספורט1

כאשר התחרות בנבחרות גלישת הרוח על הכרטיס לפריז 2024 בעיצומה, יוצאים היום (שלישי) שרון קנטור ותום ראובני לדרך בתחרות הקדם אולימפית המתקיימת במארסיי אתר תחרויות השייט של משחקי פריז 2024. התחרות מהווה סימולציה למשחקים האולימפיים עצמם, דבר שיאפשר לגולשים לצבור נסיון חשוב בסגנון תחרות זה, ששונה משמעותית מאליפויות בינלאומיות אחרות.

מכיוון שבמשחקים האולימפיים ניתן לשלוח מתחרה ומתחרה בכל דגם מכל מדינה, מהווה השנה שלפני המשחקים מדד לקביעת הנציג האולימפי. מאמן נבחרת הנשים שחר צוברי ומאמן הגברים גל פרידמן קבעו ביחד עם ועדת הבחירה של איגוד השייט מתווה תחרויות שבהן יצברו הגולשים והגולשות ניקוד על פי מיקומם בתחרות, ובסופן ייקבעו שני הנציגים הישראלים לפריז. בתחרות הקדם אולימפית ניתן לקבל ניקוד רק אם יתפסו ראובני וקנטור את אחד מהמקומות על הפודיום.

תום ראובני. Eric Bellande, אתר רשמי
ההכנה הכי טובה שיש לפריז. ראובני/אתר רשמי, Eric Bellande

שחר צוברי, מאמן נבחרת הנשים, מנתח את התחרות והסיכויים: "הייתה לנו הכנה מצוינת באליפות אירופה, ומאז חודשיים שהנבחרת לא התאמנה בחו"ל. התחרות הזו היא זמן טוב להבין מה המצב בעולם. זו גם הזדמנות טובה לשרון להתנסות באתר התחרויות האולימפיות ובתחרות בצי קטן, שבה הטקטיקה שונה מאשר בתחרויות עם צי גדול וחשוב לדעת להתמודד עם זה. המטרה שלנו היא לנסות ולנצח את המוקדמות ולהבטיח מדליה עוד לפני שיוטי המדליות".

שרון קנטור הוסיפה: "יש לי את הזכות והאפשרות להתחרות פה מול הטובות בעולם ובטוח שהולך להיות מעניין. הרוחות באימונים לקראת התחרות היו חלשות ואני מקווה שהן יתחזקו ויתאפשר לנו לקיים את כל השיוטים. עם כמה שהתחרות פה מיוחדת, אין ספק שאני מתגעגעת לתחרויות הנבחרתיות, כשכולנו ביחד".

"מההיסטוריה רואים שמדליה בתחרות הקדם אולימפית היא מדד לא רע למשחקים האולימפים עצמם", אמר תום ראובני, "מבחינתי זו תהיה בדיקה של איך אני מתפקד בתחרויות כאלה. כשאני מסתכל המתחרים שלי נכון להיום, אין ספק שהנציגים מגרמניה, צרפת והולנד נראים חזק בתמונה. אני מקווה להכנס לתמונה הזו".

קנטור וראובני יתחרו כל אחד מול נציגים מכ- 20 מדינות בשיוטי המוקדמות בחמשת הימים הקרובים וביום ראשון יערכו שיוטי המדליות, אליהם יעפילו עשרת מובילי התחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully