וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ממתין למעבר": דניאל פרץ ממשיך לעורר עניין בבונדסליגה

שוער מכבי תל אביב שהוזכר כמועמד לוולפסבורג ואוניון ברלין ברשימת כוכבי היורו שבדרך לקפיצת מדרגה: "שמר את ישראל בטורניר עם הצלות אדירות". גם גלוך בפנים: "הוכיח את עצמו באירופה"

הנבחרת הצעירה נחתה בישראל אחרי הישג השיא ביורו/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: אביעד בללי

דניאל פרץ ממשיך לעורר עניין בינלאומי, במיוחד בגרמניה. בימים האחרונים דווח במדינה על התעניינות של וולפסבורג ואוניון ברלין בשוער מכבי תל אביב, והוא אף התראיין לטלוויזיה המקומית והצהיר: "החלום שלי הוא לשחק בבונדסליגה".

לאור העובדה שבגרמניה ממשיכים לציין את שמו שוב ושוב, ייתכן שהוא יגשים את החלום בקרוב. בכתבה שפורסמה אמש (שני) בתקשורת המקומית, פרץ מככב ברשימת כוכבי יורו הצעירות ש"מחכים לשינוי", ואמורים לעשות צעד קדימה בקריירה בעקבות הטורניר המוצלח.

דניאל פרץ שוער נבחרת ישראל הצעירה. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
יקפוץ היישר לבונדסליגה? דניאל פרץ/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

"פרץ שמר את נבחרת ישראל בטורניר עד השלבים המאוחרים בזכות כמה הצלות אדירות. יש לו נוכחות אדירה ברחבה, והוא כבר צבר ניסיון במפעלים האירופיים במדי מכבי תל אביב", נכתב על פרץ, שכזכור חתום במכבי תל אביב עד קיץ 2024, ועשוי להימכר הקיץ אם תגיע הצעה בסכום הנכון עבור הצהובים.

באופן לא מפתיע, אוסקר גלוך היה הנציג השני של ישראל ברשימה. "הוא כבר הוכיח את עצמו באירופה ונמכר לרד בול זלצבורג, אבל בשלב מסוים יעבור לקבוצה בכירה יותר", נכתב אודות הקשר המצטיין, שלפי הדיווחים נמצא תחת מעקב של כמה מהמועדונים הבכירים בעולם כלל מנצ'סטר סיטי, ברצלונה, ארסנל, טוטנהאם ומנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully