וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שני משחקים בלבד: וומבניאמה לא ישחק יותר בליגת הקיץ

אכזבה לחובבי ה-NBA. הפרוספקט הגדול של סן אנטוניו, שהלהיב עם 27 נקודות מול פורטלנד, יקבל כעת מנוחה ארוכה: "ינוח אחרי 12 חודשים עמוסים"

ויקטור וומבניאמה סיפק לחובבי ה-NBA הצצה ראשונה למה שהוא יודע עם שני משחקים בליגת הקיץ. המשחק הראשון היה בינוני ובשני הוא כבר התפוצץ עם 27 נקודות ו-12 ריבאונדים מול פורטלנד. אלא שמסתבר שזה היה גם משחק ההכנה האחרון שלו לעת אתה. מייק פינגר מדווח שהצרפתי שנבחר ראשון בדראפט יקבל מנוחה מסן אנטוניו שמלכתחילה תכננה לשתף אותו בשני משחקים בלבד.

שחקן סן אנטוניו ספרס ויקטור וומבניאמה בליגת הקיץ. Ethan Miller, GettyImages
ייקח זמן עד שהוא ישחק שוב. ויקטור וומבניאמה/GettyImages, Ethan Miller

על פי הדיווח "סן אנטוניו רצתה לתת לו טעימה מה-NBA והוא קיבל אותה". כעת הקבוצה רוצה לתת לצרפתי מנוחה אחרי 12 חודשים עמוסים. וומבניאמה התקשה מאוד במשחקו הראשון עם 2 מ-13 מהשדה מול שארלוט, אבל מול פורטלנד כאמור נראה הרבה יותר טוב וסיפק הוכחה ראשונה לפוטנציאל העצום שיש בו.

על וומבניאמה יש לחץ עצום, כאשר הרבה פרשני כדורסל בכירים בארה"ב סימנו אותו כפרוספקט הכי גדול שנכנס לליגה הזו מאז לברון ג'יימס ב-2003. וומבניאמה לא ישחק גם כמובן במונדובאסקט עבור נבחרת צרפת, שהוגרלה בבית אחד עם קנדה, לטביה ולבנון בטורניר שייערך בסוף אוגוסט ושם ישחקו גם כוכבי המשנה של ארה"ב שמשחקים ב-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully