וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

33 ניצחונות רצופים בווימבלדון: דג'וקוביץ' יצא מפיגור ועלה לחצי הגמר

האלוף המכהן השלים מהפך עם 1:3 במערכות מול רובלב ויפגוש את זינר ביום שישי. סביטולינה הפתיעה את שביונטק ותשחק מול וונדרושובה בחצי הגמר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.7/ספורט1

טורניר ווימבלדון נכנס לשלביו המכריעים והיום (שלישי) קיבלנו עוד הצגה תוצרת נובאק דג'וקוביץ', אלוף ארבע המהדורות הקודמות בלונדון, שניצח את אנדריי רובלב בארבע מערכות ועלה לחצי הגמר, שם מחכה לו יאניק זינר האיטלקי. אצל הנשים נרשמה הפתעה, כאשר איגה שביונטק המדורגת ראשונה הודחה על ידי אלינה סביטולינה. יריבתה בחצי הגמר תהיה מרקטה וונדרושובה שניצחה את ג'סיקה פגולה.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
גם העייפות לא השפיעה. נובאק דג'וקוביץ'/רויטרס

גברים

נובאק דג'וקוביץ' (סרביה, 2) - אנדריי רובלב (רוסיה, 7) 6:4, 1:6, 4:6, 3:6

הרצף של נובאק דג'וקוביץ' נמשך. הסרבי האדיר השיג ניצחון 33 ברציפות בווימבלדון ו-44 ברציפות במגרש המרכזי, כשהערב נחלץ מפיגור וגבר על אנדריי רובלב שקיווה לנצח אותו בפעם השנייה בקריירה. הרוסי הציל שלוש נקודות שבירה במשחקון השישי וידע לעקוץ בהזדמנות השבירה הראשונה שלו, עם טניס נהדר במשחקון התשיעי שבעקבותיו ניצח 4:6 במערכה הראשונה. אבל נולה לא נבהל, למרות שזה יומו השלישי ברציפות על המגרש. הוא העלה את הרמה שלו במערכה השנייה ועם שתי שבירות דהר ל-1:6. במערכה השלישית הוא שוב עלה ליתרון שבירה ואז השניים סיפקו ספקטל במשחקון ה-10. רובלב הציל ארבע נקודות מערכה ומנגד פספס שלוש אפשרויות שבירה, לפני שדג'וקוביץ' השלים את המהפך. הסרבי המשיך להשיג נקודות ליד הרשת וגם מהקו האחורי, שבר במשחקון השלישי של המערכה הרביעית וזה הספיק כדי לנצח 4:6 ולהבטיח עוד הופעה בחצי הגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
יאניק זינר טניסאי איטלקי. רויטרס
הישג שיא בקריירה. יאניק זינר/רויטרס

יאניק זינר (איטליה, 8) - רומן סאפיולין (רוסיה, 92) 4:6, 6:3, 2:6, 2:6

האיטלקי ניצל את ההגרלה הנוחה שהייתה לו לאורך כל הדרך והתגבר על סאפיולין המפתיע, שהיה המדורג הכי נמוך מבין שמונת העולים לרבע הגמר. הרוסי אמנם חזר בצורה נהדרת ולקח את המערכה השנייה, אבל אז זינר שוב העלה הילוך ושייט לעבר ניצחון קליל תוך שעתיים ו-16 דקות. אחרי שנעצר ארבע פעמים ברבעי גמר של טורנירי מייג'ורס, חצי גמר ראשון בקריירה לזינר בן ה-21 ששמט רק שתי מערכות בטורניר עד כה, ואת הערב סיים עם 13 אייסים ורק 20 שגיאות בלתי מחויבות.

איגה שביונטק טניסאית פולנייה. רויטרס
הפעם כבר לא הצליחה לצאת מהבור. איגה שביונטק/רויטרס

נשים

איגה שביונטק (פולין, 1) - אלינה סביטולינה (אוקראינה) 7:5, 6:7 (5), 6:2

המדורגת 1 בעולם יצאה מבור עמוק והצילה שתי נקודות משחק בשמינית הגמר מול בלינדה בנצ'יץ', אבל אלינה סביטולינה כבר הייתה גדולה עליה ומנעה ממנה הופעת בכורה בחצי הגמר בווימבלדון. יתרון 3:5 וגם 0:30 מול ההגשות של סביטולינה, השתנה בן רגע מבחינת שביונטק, שאיבדה קצב וביצעה טעויות לא אופייניות בחבטת כף היד. האוקראינית התאוששה, שברה על האפס כדי להשוות והמשיכה ל-5:7 בעזרת שבירה נוספת. גם במערכה השנייה מחקה סביטולינה פיגור של שבירה וסיפקה חבטות החזרה נפלאות כמו במשחק הקודם מול ויקטוריה אזרנקה, אבל אז הפולנייה הגיבה היטב, חזרה לעניינים וגילתה קור רוח בשובר השוויון כדי לכפות מערכה מכרעת. דווקא כשנראה היה שהמומנטום אצלה, שביונטק נשברה פעמיים וראתה את סביטולינה דוהרת לניצחון. האוקראינית חוזרת לחצי הגמר בווימבלדון אחרי ארבע שנים, כשב-2019 גם הייתה באותו מעמד בארה"ב. עכשיו היא חולמת על גמר ראשון.

אלינה סביטולינה טניסאית אוקראינית. רויטרס
הופעה נהדרת. אלינה סביטולינה/רויטרס
מרקטה וונדרושובה טניסאית צ'כית. רויטרס
בחסות הגשם. מרקטה וונדרושובה/רויטרס

ג'סיקה פגולה (ארה"ב, 4) - מרקטה וונדרושובה (צ'כיה, 24) 6:4, 2:6, 6:4

אחרי חצאי גמר באוסטרליה וברולאן גארוס, פגולה כבר חשבה שיש לה חצי גמר גם בווימבלדון, אבל הגשם נתן למרקטה וונדרושובה קצת מנוחה ולאחר סגירת הגג סיפקה מהפך נפלא עם שתי שבירות ועלתה לחצי גמר גרנד סלאם שני בקריירה (הגיעה לגמר רולאן גארוס ב-2019). הצ'כית הפכה 2:0 ל-2:4 במערכה הראשונה, נשברה ואז שברה בשלישית כדי לקחת עם 4:6. המערכה השנייה הייתה בשליטה מוחלטת של פגולה שסיפקה החזרות טובות ושברה פעמיים. האמריקנית הצילה שלוש נקודות שבירה במערכה השלישית, ואז הצליחה לשבור בעצמה, אבל אז כאמור הגיע הקאמבק שנחתם עם נקודה נהדרת ליד הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully