וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סונדגרן יפתח כבלם, גוני נאור בתמונת ההרכב של מכבי חיפה מול ספרטנס

10.7.2023 / 21:24

האלופה ערכה את האימון המסכם לקראת המפגש מול חמרון ספרטנס בסיבוב הראשון של מוקדמות האלופות (ג', 21:00). קנדיל צפוי לפתוח על הקו הימני במקום חזיזה, סבע, שרי ופיירו בהתקפה. דגו: "אסור לזלזל". שרי: "מתחילים מאפס"

תקציר: מכבי חיפה - סט. פולטן 1:0/ספורט1

פחות מחודשיים חלפו מאז תמה העונה ההיסטורית של מכבי חיפה, אך כבר מחר (שלישי, 21:00) תחל האלופה את עונת 2023/24 עם המשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות. הירוקים יתארחו אצל אלופת מלטה, חמרון ספרטנס, ויקוו להשיג ניצחון משמעותי כדי להגיע לגומלין בסמי עופר בשבוע הבא בראש שקט.

האלופה ערכה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק, כאשר דגו צפוי לעלות במערך של שלושה בלמים. המגן השבדי דניאל סונדגרן יוסט לעמדת הבלם, דולב חזיזה היה אמור לשחק כשחקן על כל הקו הימני, אך הקשר לא המריא בשל סיבות אישיות, וההערכה היא שלא ימריא מחר למשחק ומי שיפתח כקיצוני ימני אמור להיות מאור קנדיל.

גוני נאור גם כן בתמונת ההרכב, כשבחוד יצטרכו דיא סבע, צ'ארון שרי ופרנזי פיירו לספק את המספרים. בחיפה חוששים מהעובדה שהמשחק במלטה ייערך על דשא סינטטי והכינו את השחקנים לכך שיצטרכו להתאים עצמם לסוג הדשא הזה: "אף אחד בקבוצה לא מזלזל ביריבה", אמר שחקן בקבוצה, "ברור שיותר קשה לשחק על דשא סינטטי אבל זה לא ישמש תירוץ"

הרכב משוער : איתמר ניצן, מאור קנדיל, עבדולאי סק, שון גולדברג, דניאל סונדגרן, פייר קורנו, גוני נאור, עלי מוחמד, צ'ארון שרי, דיא סבע, פרנזי פיירו.

צ'ארון שרי, שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
עונה חדשה, אתגרים חדשים. שרי/אתר רשמי, מכבי חיפה

אחרי שברק בכר עזב לכוכב האדום בלגרד, מסאי דגו שעשה את קפיצת המדרגה מקבוצת הנוער יערוך את הופעת הבכורה על הקווים של הקבוצה הבוגרת והוא בהחלט נרגש מכך: "יש התרגשות, לא אשקר, אבל מאמין שהכל יזוז הצידה כשהשופט ישרוק לפתיחת המשחק, אני נכנס לאיזשהו טירוף. אמנם יהיה אחוז קטן של אוהדי מכבי חיפה באצטדיון, אבל האוהדים שלהם ירגישו טוב את האוהדים שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מסאי דגו, מאמן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
בכורה רשמית. דגו/אתר רשמי, מכבי חיפה
איתמר ניצן, שוער מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
יפתח בשער? ניצן/אתר רשמי, מכבי חיפה

מאמן המלטזים טען כי לקבוצתו יש סיכוי של אחוז אחד לעבור את מכבי חיפה, דגו לא התלהב: "אני מכיר את ההרדמות האלה. אמרתי גם לשחקנים שמבחינתנו אסור לזלזל ביריבה. אם המאמן שלהם אומר אחוז אחד, אז הוא עדיין מאמין שיש לקבוצה שלו סיכוי לנצח אותנו. יודעים שאנחנו יותר טובים, אבל מגיעים למגרש סינטטי עם תנאים קשים. לא יצא לנו לשחק במגרש כזה בליגה שלנו או באירופה בעונה שעברה. באימון השחקנים ירגישו את הדשא ויבואו מוכנים".

דגו המשיך לא להקל ראש ביריבה והוסיף: "בשנה שעברה הם עברו שלושה שלבים. הם העיפו את לבסקי סופיה שהיא קבוצה חזקה בבולגריה ועשו פה חיים קשים לפרטיזן בלגרד. זה תלוי בנו, בעניין הגישה. אחרי שבעונה שעברה הקבוצה חוותה ליגת האלופות וזכתה באליפות, אם נבוא בגישה טובה ואגרסיבית ונלחץ מהרגע הראשון, אני מאמין שיהיה טוב".

צ'ארון שרי אמר: "העונה שעברה הייתה מדהימה, עשינו היסטוריה, אבל עכשיו מתחילים מאפס. צריכים להתמקד בעונה הזאת ולעלות לשלב הבא. לא חושבים על זה שאנחנו פייבוריטים, צריכים להראות את המשחק שלנו ופשוט לבוא מוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully