וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התגלו ליקויים של מנהל האירוע וצוות האבטחה האזרחי בגמר הגביע"

בתחקיר שערכה המשטרה היא הפילה את רוב האחריות על ההתאחדות: "שיקול הדעת של מפקד הכוח המשטרתי של ירידת הקהל לכר הדשא מנע אסון"

אוהדי בית"ר פורצים גמר הגביע/מיה בנאי

משטרת ישראל קיימה הערב (שני) דיון בנוגע לאירועים שהתרחשו לאחר גמר גביע המדינה בין בית"ר ירושלים למכבי נתניה, משחק שנערך במאי האחרון ובו ניצחה בית"ר 0:3. בדיון, אותו ניהל המפכ"ל רב ניצב יעקב שבתאי, הוצג תחקיר אירועי המשחק, שכזכור הסתיים בשורה של הפרות סדר וירידה של אוהדים למגרש, מה שמנע מההתאחדות לערוך את טקס חלוקת המדליות והגביע בהשתתפות הנשיא בוז'י הרצוג, שנאלץ לעזוב את המקום.

אוהדי בית"ר ירושלים מוחים במהלך משחק של נבחרת ישראל. ברני ארדוב
מי אשם במחדל? אוהדי בית"ר/ברני ארדוב

במסגרת ממצאי התחקיר של המשטרה היא גילה כי "התגלו ליקויים של התנהלות מנהל האירוע וצוות האבטחה האזרחי. בנוסף, התגלו ליקויים מצד אוהדים בהתנהגות בשימוש מסוכן באבוקות ובירידה מוקדמת לכר הדשא של מקורבים לבעלי תפקידים".

עוד נמסר כי "שיקול הדעת של מפקד הכוח המשטרתי של ירידת הקהל לכר הדשא מנע אסון. המפכ"ל הנחה להקים צוות בראשות ראש חטיבת האבטחה של משטרת ישראל על מנת להגדיר משחקים רגישים בהם משטרת ישראל תקח אחריות פיקודית בדגש על אירועי ספורט ממלכתיים. המפכ"ל גם הנחה לבחון את האפשרות להקים כוח משימה ייעודי שיפעל בכל הנוגע לקבוצות אוהדים שבאופן עקבי מפרות את הסדר הציבורי ומונעות ממרבית הקהל להינות מחוויה ספורטיבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully