וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה הפסידה לבלגיה ותפגוש את ספרד בשמינית גמר אליפות אירופה

ישראל נחלה את הפסדה השני ברציפות בטורניר לאחר שהבלגים ברחו ברבע האחרון ל-70:54 וסיימה אחרונה בבית. הצגה של וולף לא הספיקה

נבחרת העתודה של ישראל הגיעה הערב (שני) למחזור הנעילה בשלב הבתים של אליפות אירופה כשהיא יודעת כי הפער בין ניצחון להפסד הוא תהומי יותר מתמיד. בעוד ניצחון היה מבטיח את המקום הראשון בשלב הבתים, משמעותו של הפסד היה התדרדרות למקום האחרון בבית. לצערו של אלעד חסין, זה בדיוק מה שקרה. הנבחרת שלו נחלה הפסד 70:54 לבלגיה, סיימה האחרונה ו"נענשה" במפגש מול ספרד החזקה בשלב שמינית הגמר. אגב, בדיוק כמו בניצחון על טורקיה ובהפסד על איטליה, גם הפעם המשחק השלישי של הנבחרת הסתיים ב-16 הפרש.

בדיוק כמו מול איטליה, גם הפעם הנבחרת קפאה לחלוטין במחצית השנייה כשהפעם ההתרסקות התנקזה לרבע הרביעי. בלגיה החלה את הרבע האחרון ביתרון ארבע, אך ריצת 0:11 חיסלה כל סיכוי למהפך. ישראל קלעה שש נקודות בלבד בעשר הדקות האחרונות שלה, כאשר סל השדה האחרון שלה במשחק הגיע 8:44 דקות לסיום.

דניאל וולף רשם פתיחה מסחררת להתמודדות, ולא עצר בדרך ל-24 נקודות באחוזים נאים. כוכב הנבחרת נועם יעקב הציב שורה יפה של 12 נקודות, 7 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, אך הנבחרת הייתה זקוקה לו יותר מבחינת מספר הנקודות.

קלעו לישראל: דניאל וולף 24 (9 מ-17 מהשדה, 9 ריבאונדים), נועם יעקב 12 (3 מ-15 מהשדה, 7 ריבאונדים, 8 אסיסטים), רון ציפר 7, עידו הראל 5, יובל לוין 4, יואב ברמן 2. שותפו ולא קלעו: אריאל אייזיק, אופק גול, אבנר דרור, דניאל גויטה.

נועם יעקב, שחקן נבחרת העתודה של ישראל. FIBA, אתר רשמי
עוד קריסה בסיום. יעקב/אתר רשמי, FIBA
דניאל וולף, שחקן נבחרת העתודה של ישראל. FIBA, אתר רשמי
יכולת טובה בצבע לא הספיקה. וולף/אתר רשמי, FIBA

מהלך המשחק

רבע 1: דניאל וולף בישר על העתיד לבוא עם סל בהתקפה הראשונה, כאשר אחרי פחות משבע דקות הגיע לדו ספרתי. רון ציפר עם שלשה העלה את ישראל ל-10:19, אך בלגיה הפכה עם ריצת 0:10. אחרי עשר דקות של כדורסל, בלגיה הוליכה 19:20.

רבע 2: וולף החזיר זמנית לישראל את היתרון, אך בלגיה הגדילה את הריצה ל-3:18 בדרך ליתרון 22:28. בשלב זה נועם יעקב התעורר - סל בצבע, שני אסיסטים ונקודות מהעונשין הפכו ל-32:35. יופה מנס חתם את המחצית עם דאנק נהדר במתפרצת וקבע 37:39 לבלגיה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
נועם יעקב, שחקן נבחרת העתודה של ישראל. FIBA, אתר רשמי
זה התחיל צמוד. יעקב/אתר רשמי, FIBA
עידו הראל, שחקן נבחרת העתודה של ישראל. FIBA, אתר רשמי
גם הפעם זה הסתיים ב-16 הפרש. הראל/אתר רשמי, FIBA

רבע 3: שתי הנבחרות נותרו צמודות זו לזו, כשיעקב דאג להאט את ה"מיני בריחה" של הבלגים שעלו ל-42:47. שני הצדדים היו מפוזרים מאוד לקראת תום הרבע, כאשר בשתי הדקות האחרונות שלו לא נקלעה אף נקודה. היתרון עשר דקות לסיום הוא עדיין של בלגיה, 48:52.

רבע 4: יואב ברמן הקטין את ההפרש לנקודה, אך אז הבלגים טסו לריצת 0:11 שהיממה את השחקנים של אלעד חסין וקבעה 52:64.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully