וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקס מנטי מונה למאמן הפועל אילת: "הוא מאמין בדרך של המועדון"

10.7.2023 / 18:40

האיטלקי (50) שהעביר את רוב הקריירה ברג'ו אמיליה מגיע אחרי הפיצוץ במגעים עם מאיר טפירו ויחל בבניית הקבוצה עם ניקולה לונצ'אר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.7/ספורט1

המאמן האיטלקי מסימיליאנו מנטי מונה היום (שני) רשמית למאמנה החדש של הפועל אילת וידריך את הקבוצה בעונה הקרובה. מנטי יתחיל במלאכת בניית הסגל בצוותא עם המנהל המקצועי החדש ניקולה לונצ'אר. האיטלקי (50) מגיע למועדון מהדרום אחרי פיצוץ המגעים עם מאיר טפירו בסוף השבוע האחרון.

מנטי בילה את הרוב המוחלט של הקריירה שלו ברג'ו אמיליה, מלבד עונה אחת כעוזר מאמן מוטנגרנארו וארבע עונות בטרוויזו. אחרי שנים רבות שבהן אימן במחלקת הנוער של רג'ו אמיליה, ב-2006/7 הוא קיבל לראשונה את המושכות לקבוצה הבוגרת, אך לאחר עונה אחת הורד בחזרה לעמדת עוזר המאמן ואליה גם חזר ב-2010.

שנה אחר כך התקדם שוב לתפקיד המאמן הראשי, והחזיק בו שמונה שנים שבמהלכן הוביל את הקבוצה מצפון איטליה לעליית ליגה (2012) ולזכיות ביורוצ'לאנג' (2014) ובסופר-קאפ האיטלקי (2015), בנוסף לשתי סגנויות בליגה המקומית (2015-16). במקביל אימן מנטי שלוש עונות ביורוקאפ, ובאחרונה נעצר רק בשמינית הגמר.

מסימיליאנו מנטי. Roberto Serra - Iguana Press, GettyImages
מסימיליאנו מנטי/GettyImages, Roberto Serra - Iguana Press

טל פנחס יו"ר הפועל 'יוסי אברהמי' אילת אמר: "שמח על הצטרפותו של מנטי מאמן איכותי ומנוסה שמתאים ומאמין בדרך המקצועית של המועדון. מנטי הוביל את הקבוצות שאימן להישגים משמעותיים הן בליגות המקומיות והן במפעלים אירופיים בזכות יסודיות, התמדה והשקעה, אני מאמין ביכולותיו להצעיד את המועדון לצמרת הכדורסל הישראלי וכן להשתתפות במפעלים האירופאיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully