וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני רוצה שנהפוך למאמינים, מרגיש משהו מיוחד"

עם תחילת ההכנות לקראת העונה החדשה ולקראת חגיגות המאה ומחנה האימונים, הקשר עומרי אלטמן התראיין לאתר הרשמי של הפועל תל אביב על החזרה הביתה, מה הרגיש כשלא היה במועדון, ההודעות שקיבל מהקהל והשאיפות לעתיד הקרוב

השער של עומרי אלטמן במדי א.א.ק לרנקה נגד דינמו קייב/ספורט1

עמרי אלטמן חזר הקיץ להפועל תל אביב אחרי שנתיים בהן שיחק בחו"ל, כשחתם בקבוצה לשלוש שנים ושב לקדנציה שלישית באדום. אלטמן צפוי להיות אחד השחקנים שיובילו את הקבוצה העונה, ורגע לפני שהיא מתחילה, באתר הרשמי של המועדון שוחחו עם מספר 7 החדש-ישן.

"תמיד אני עוקב, אני אוהד הפועל תל אביב אז קשה שלא לעקוב", אמר בהתייחס לשנתיים בהן לא שיחק באדום. "תחושות קצת מבאסות, קודם כל לא להיות חלק ודבר שני לראות את הקבוצה קצת פחות מצליחה. אבל עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה ובטוחים שיש פה אווירה חדשה, דם חדש, אנשים חדשים, הנהלה חדשה, צוות חדש והכל חדש - אז באמת מהיום הראשון אפשר להרגיש אווירה אחרת גם מהזמן שאני הייתי פה וגם ממה שאני שומע מהאנשים שהיו פה בשנתיים האחרונות, אז אנחנו צועדים קדימה".

אלטמן נשאל מהי ההודעה הכי מרגשת שקיבל בתקופה שלפני החתימה: "מישהו בן 70 ומשהו, 80 שולח לי הודעה בפייסבוק דווקא, על זה שהוא 60 שנה אוהד הפועל ומאז שהלכתי הוא המשיך לאהוד את הפועל, אבל הפסיק להיות בתוך זה כמו שהוא היה ב-60 שנה האחרונות, זה משהו שיותר נגע בי".

"מדהים, מכל הבחינות", אמר על חזרתו להפועל תל אביב. "גם מהבחינה שרצו אותי לא רק האוהדים, גם ההנהלה, הצוות, השחקנים החדשים, הצעירים, היותר ותיקים שהספקתי לשחק איתם. זה גם לחזור הביתה ולהרגיש באמת את הריגוש הזה, משהו שהיה חסר לי בשנתיים האחרונות. הייתה לי חוויה כיפית, אבל שום דבר לא דומה למה שאני מרגיש כשאני נמצא פה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
עומרי אלטמן באימון הפתיחה של הפועל תל אביב. ברני ארדוב
עומרי אלטמן באימון הפתיחה של הפועל תל אביב/ברני ארדוב

בשבת הקרובה (20:00) ייערכו חגיגות ה-100 של הפועל תל אביב. נבחרת ה-100 של המועדון, המורכבת מהשחקנים שרשמו מעל מאה הופעות במדים האדומים, תעלה לכר הדשא - ואלטמן חלק ממנה: "כיף, כיף גדול, בתקווה לעוד כמה מאות של הופעות. זה מכובד, נעים ואני מקווה לעוד הרבה הופעות ביחד".

על החיבור עם השחקנים הצעירים אמר: "את רוב הצעירים לא הכרתי רואים שיש אנרגיות טובות וחדשות ואני מנסה להדריך ולהוביל מהצד שלי. מהתחלה אמרתי להם שאני כל עזרה ושאלה פנוי ותמיד אהיה שם בשבילם, גם בכדורגל וגם מחוץ לכדורגל, מה שהם יצטרכו אנחנו פה בשבילם. הם פה בשבילנו באותה מידה, אנחנו צריכים אותם כמו שהם צריכים אותנו. אני לא מפריד פה שתי קבוצות, אנחנו קבוצה אחת ונהיה שם אחד בשביל השני לאורך כל הדרך".

לסיום, אלטמן נשאל מה הוא מאחל לקבוצתו לעונה הקרובה: "קודם כל נחת מאיתנו, מהקבוצה, מהמועדון, מההתנהלות, מהכדורגל על המגרש ומהתוצאות שזה הדבר הכי חשוב בסוף. שנשנה את הספקנות, של כולם ביחד, נהפוך למאמינים ופחות לספקנים. אני מרגיש שזה משהו אחר הפעם מכל השנים שהייתי פה ומכל השנים שעקבתי אחרי המועדון, יש משהו יותר מרגש אני אקרא לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully