וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו תחת מתקפה: "זו הדוגמה שהוא משמש לילדים בפרטיזן"

נשיא פרטיזן בלגרד לשעבר לא נשאר חייב אחרי שהישראלי טען שלקבוצה אין סיכוי ממשי לזכות באליפות: "הוא יותר מבוגר ממני ומדבר ככה, זה טראגי"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.7/ספורט1

דראגן דג'וריץ', נשיא פרטיזן בלגרד בעברו, תקף הבוקר (שני) את ביברס נאתכו. הישראלי, קשר הקבוצה בארבע השנים האחרונות, התראיין אתמול בסרביה ואמר שיש לקבוצה "סיכוי של אחוז אחד לזכות באליפות" והיום ספג על כך ביקורת חריפה.

בתקופתו של דג'וריץ' זכתה פרטיזן בחמש אליפויות והוא לא הצליח לסבול את העובדה ששחקן פרטיזן, ועוד זר שמגיע מחוץ למדינה, מדבר על כך שאין סיכוי לזכות באליפות ולמעשה רומז לחבריו הצעירים לקבוצה שאין להם על מה להילחם.

קפטן נבחרת ישראל ביברס נאתכו. אודי ציטיאט
הסתבך עם נשיא פרטיזן לשעבר. נאתכו/אודי ציטיאט

"זה טראגי שנאתכו אמר דבר כזה", תקף הנשיא לשעבר את את הקשר בן ה-35, "הוא בן 45 או 46 , הוא יותר מבוגר ממני ומדבר ככה. הוא הגיע מישראל כדי לומר לילדים של פרטיזן שהם לא יזכו באליפות? הוא אחד השחקנים המרכזיים בקבוצה, אז תתארו לעצמכם איזו קבוצה יש לפרטיזן. כל הליגה מצרפת שחקנים סרבים מקבוצות מקומיות ורק פרטיזן מחפשת רכש בצפון קוריאה ובליגות באפריקה. זה אסון", תקף דג'וריץ'.

ביקורת קשה לא הופנתה רק אל עבר נאתכו, יש לצין, אלא למועדון כולו שלא מצליח להתחרות עם הכוכב האדום בלגרד, קבוצתו החדשה של ברק בכר כמובן: "האנשים שפרטיזן בבעלותם לא יכולים אפילו לשלם על החשמל, אז איך שחקנים יכולים לסמוך עליהם שהם יקבלו משכורת? נראה שהמטרה היא להחריב את פרטיזן בלגרד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully