וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בקין משוחח עם שחקני מכבי תל אביב: "מעכשיו יהיה קשה יותר"

10.7.2023 / 10:17

בסיומו של האימון הראשון במחנה בספרד, הבטיח המאמן האירי לחניכיו: "תמיד יהיה לכם את הגיבוי שלי אם תעבדו קשה עבורי". צפו בתיעוד יוצא הדופן

מנהלת הליגות לכדורגל מציגה את לוח המשחקים לעונת 2023/24/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: טל ויסמן

מכבי תל אביב נחתה אתמול (ראשון) בספרד ובערב קיימה את האימון הראשון שלה במחנה, במתחם של ההתאחדות הספרדית. שחקניו של רובי קין התמקדו בעיקר בכושר גופני ובהנעת כדור בעצימות גבוהה והיום יערכו אימון נוסף במתחם, לפני שימשיכו למרבייה - שם תתאמן הקבוצה במשך שבוע ותקיים שני משחקי הכנה, ביום חמישי נגד אורלנדו פיירטס מדרום אפריקה וביום ראשון מול בורנמות' מהפרמיירליג האנגלית.

צפו בשיחה של רובי קין עם שחקני מכבי תל אביב

מכבי תל אביב הפתיעה כאשר שחררה אמש סרטון לא שגרתי מבחינתה, בו המאמן רובי קין משוחח עם שחקניו על כר הדשא בתום האימון הראשון בספרד. "היה יום מוצלח היום", אמר האירי לחניכיו, "עשיתם כמה דברים יפים, אבל אנחנו במחנה אימונים ומפה דברים יהיו קשים יותר. יהיו לנו משחקים בהם נוכל לראות את כולם ואוכל לבחון איפה כל אחד נמצא".

עוד אמר קין לשחקני מכבי תל אביב: "היום היה קשה ומחר יהיה קשה יותר, אבל תמיד יהיה לכם את הגיבוי שלי. אם תעבדו קשה עבורי, אתן עבורכם הכל. אני אתן לכם את כל האמון כל עוד תמשיכו לעבוד קשה לעבורי. אנחנו אנשים הגונים ונותנים קרדיט לאנשים בתמורה, עד עכשיו הרווחתם את זה מבחינת העבודה והגישה והרצון לעבוד קשה. רק תמשיכו ככה", הבטיח המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully