וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוף בן משה חתם בעירוני נס ציונה לשנתיים נוספות

10.7.2023 / 9:21

הקלע (25, 1.94) חידש את חוזהו עם הכתומים, אליהם הצטרף במהלך העונה החולפת: "לא יכול לחכות לעשות עונה מדהימה עבור האוהדים שלנו"

הגרלת הפועל תל אביב ביורוקאפ/ספורט1

עירוני נס ציונה ממשיכה לבנות את הסגל לעונה הקרובה והבוקר (שני) הודיעה על חידוש החוזה של צוף בן משה (25, 1.94), שחתם בקבוצה לשנתיים נוספות. הקלע הצטרף לשורות הכתומים במהלך העונה החולפת כחלק מטרייד עם הפועל גלבוע/גליל ששלח את גולן גוט בדרך ההפוכה, כאשר עבור בן משה זו הקדנציה השנייה בנס ציונה אחרי שלבש את מדיה בעונת 2018/19.

השחקן אמר לאתר הרשמי: "אני שמח מאוד להישאר בנס ציונה, מועדון שבזמן קצר כבר הספיק להפוך לבית בשבילי. לא יכול לחכות לעשות עונה מדהימה עבור האוהדים שלנו ולפגוש את כולם שוב, יאללה עירוני!".

המנהל הספורטיבי איתמר רוזנברג הוסיף: "צוף הגיע אלינו באמצע העונה החולפת לקדנציה שנייה, אבל הפך מהר מאוד לבן בית. אנחנו שמחים מאד על ההמשכיות ועל כך שצוף איתנו, הוא מוסיף לנו מימד של קליעה והגנה ולא פחות חשוב - אישיות חיובית ודבק בחדר ההלבשה. יחד איתו יש לנו בסיס ישראלי מצוין לעונה הקרובה".

שחקן עירוני נס ציונה, צוף בן משה, מול שחקן מכבי תל אביב, גיא פניני. דני מרון
נשאר כתום. בן משה/דני מרון

בן משה החל את הקריירה בהפועל תל אביב, ממנה הגיע לראשונה לנס ציונה ולאחר מכן המשיך למכבי אשדוד, הפועל אילת וגלבוע/גליל. בעונה האחרונה רשם ממוצעים של 5.6 נקודות, 2.4 ריבאונדים ו-34% לשלוש ב-20.3 דקות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully