וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחמק באלגנטיות: התשובה של ים מדר כשנשאל על מכבי תל אביב

הרכז שמזוהה עם הפועל תל אביב השתתף בטורניר ביוון, נשאל על מעבר לצהובים והתייחס גם לבוסטון: "כרגע איהנה מהקיץ ואז אראה מה קורה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.7/ספורט1

ים מדר התארח אמש (ראשון) בטורניר ראווה שמארגן שחקן העבר יורגוס פרינטזיס באי סירוס, ושם התראיין לתקשורת המקומית שניסתה להוציא ממנו אמירות פיקנטיות. השאלה האחרונה של Sport-fm לרכז שגדל בהפועל תל אביב הייתה האם הוא מוכן לשחק במכבי תל אביב בעתיד, לכך ענה: "באנו ליהנות מהטורניר, שיהיה אחלה קיץ".

מדר התחמק גם מהשאלה מתי יעבור לבוסטון סלטיקס, שמחזיקה בזכויות עליו כזכור: "כרגע איהנה מהקיץ ואז נראה מה קורה", השיב שחקנה של פרטיזן בלגרד.

ים מדר, פרטיזן בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
נהנה מהקיץ. ים מדר/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

בנוסף דיבר הישראלי על פספוס הכרטיס לפיינל פור היורוליג בעונה החולפת: "לא יודע מה היה קורה אם האירועים בפלייאוף נגד ריאל מדריד לא היו קורים. הוכחנו שאנחנו קבוצת פיינל פור בדרך ששיחקנו לאורך העונה. נלחמנו, ואני חושב שלא היינו ראויים לעונשים שקיבלנו, אבל זה שייך לעבר ואפשר רק ללמוד מהטעויות בשביל לא לחזור עליהן בעתיד".

מדר התייחס גם לשני חבריו שעזבו את פרטיזן לטובת פנאתינייקוס, יאניס פפאפטרו ומתיאס לסור: "הם יהיו חסרים מאוד, מקצועית וחברתית. יש לי קשר מיוחד עם לסור, אין לי ספק שהוא יהיה משמעותי בפנאתינייקוס ויהפוך במהירות לחביב הקהל כמו בפרטיזן. עשינו דברים יפים ביחד בעונה האחרונה, עכשיו נהיה יריבים על המגרש אבל נישאר חברים טובים. מאחל לשניהם את הטוב ביותר ואין לי ספק שהם מאחלים את אותו הדבר לפרטיזן".

  • עוד באותו נושא:
  • ים מדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully