וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 10.7: בדרך לצרפת? פ.ס.ז' מסתערת על הארי קיין

דיווח: לואיס אנריקה סימן את חלוץ טוטנהאם כמטרת הרכש מספר אחד והמו"מ בין הצדדים בעיצומו. אקס מכבי חיפה מועמד לסנט אטיין, איקרדי יישאר בטורקיה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.7/ספורט1

העברות

* בנפיקה הודיעה על החתמתו של דויד יוראשק הצ'כי, שנרגש מסלביה פראג תמורת 14 מיליון יורו וחתם לחמש שנים.

הארי קיין טוטנהאם. GettyImages
הסאגה נמשכת. קיין/GettyImages

שמועות

* האם הארי קיין ישחק בסופו של דבר בפריז סן ז'רמן? בצרפת טוענים: לואיס אנריקה המאמן החדש סימן את חלוץ טוטנהאם כמטרת הרכש מספר אחד, כאשר האנגלי מצידו פתוח למעבר והמו"מ בין הקבוצות כבר החלו ופביאן רואיס עשוי להיכלל בעסקה ולעשות את הדרך ההפוכה.

* מירוק לירוק? בצרפת דווח כי דילן בטובינסיקה, הבלם הצרפתי שעזב לאחרונה את מכבי חיפה בתום עונה אחת, מועמד להצטרף לסנט אטיין מליגת המשנה בארצו, כשגם בורדו מעוניינת בו ושתי קבוצות נוספות עוקבות אחריו: פנאתינייקוס היוונית וגרנאדה הספרדית.

* יממה אחרי שבברזיל פורסם שוויטור רוקה חתם על החוזה כשחקן ברצלונה, נחשפים פרטים נוספים: הקטלאנים ישלמו עבורו לאתלטיקו פרנאנסה 30 מיליון יורו, כאשר ישנם עוד בונוסים עתידיים שעשויים להגיע עד 30 מיליון יורו נוספים. בנוסף, המועדון הברזילאי הכניס לחוזה המכירה 20 אחוזים ממכירה עתידית - משמע שפרנאנסה תכניס סכום נוסף אם החלוץ יימכר ב-61 מיליון יורו או יותר בעתיד.

* מנצ'סטר יונייטד מתכוונת להשאיר בסגל את הארי מגווייר. כל עוד לא תתקבל עבורו הצעה בסכום גבוה, מה שלא צפוי לקרות, השדים האדומים מעוניינים שהוא יישאר בקבוצה כדי שיוכל להוות גיבוי לבלמים הקבועים. הסיבה היא בעיקר שאם יעזוב, יהיה צורך בצירוף מחליף.

* ליברפול לא מוותרת על האפשרות לצרף את הקשר רומאו לאביה מסאות'המפטון ובימים הקרובים צפויה האצה בשיחות בין הצדדים. מי שנראה שכבר לא יצטרף לליברפול זהו קפרן תוראם מניס.

* החלוץ דויד דאטרו פופאנה, שצ'לסי רכשה באמצע העונה האחרונה, צפוי לצאת בהשאלה לאוניון ברלין, כך לפי "בילד". לגרמנים לא תהיה אופציה לרכוש אותו.

* משפחתו של יוריין טימבר ערכה לכבודו אירוע פרידה לקראת המעבר הנכסף ולא הסתירה את העובדה שקבוצתו הבאה תהיה לארסנל, שמצדה עשויה להציג אותו בתור הרכש החדש שלה עוד היום. התותחנים ישלמו עבורו כ-45 מיליון יורו לאייאקס.

* גלאטסראיי הגיעה לסיכום על רכישת מאורו איקרדי. הארגנטינאי, ששיחק בשורותיה כמושאל והוביל אותה לאלופות, יירכש מפריז סן ז'רמן תמורת 10 מיליון יורו בלבד ויחתום לשלוש שנים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקנה האמריקאי של בורוסיה דורטמונד ג'יו ריינה חוגג שער ניצחון. רויטרס
ייצא להשאלה. ג'יו ריינה/רויטרס

* ר.ב. לייפציג לא מצליחה להגיע לסיכום על רכישת לואיס אופנדה. לפי "קיקר", הגרמנים הציעו ללאנס 43 מיליון יורו עבור החלוץ, אך נענו בשלילה וספק אם יגישו הצעה נוספת.

* ג'יו ריינה, שחקן בורוסיה דורטמונד ונבחרת ארצות הברית, עשוי לעבור בהשאלה לעונה לבורוסיה מנשנגלדבאך. הקשר בן ה-20 היה זכה לפתוח רק ארבע פעמים בהרכב במסגרת הבונדסליגה ושותף בסל הכל ל-611 דקות.

* לטענת "דיילי אקספרס", ריאל מדריד מקווה לגייס 200 מיליון יורו לרכישת קיליאן אמבפה על ידי מכירתם של אורליאן טשואמני ופדה ואלוורדה.

* ב"מארקה" פורסם כי עוסמאן דמבלה שלל בתוקף כל אפשרות לעסקה שבמסגרתה יעבור לפריז סן ז'רמן. הוא מעוניין להישאר בברצלונה.

* ניוקאסל יונייטד מצפה להשלים את רכישתו של הארווי בארנס מלסטר סיטי. השיחות החלו בשבוע שעבר ולפי פבריציו רומאנו, המגפייז יאיצו את המו"מ בימים הקרובים.

* יאן ביסק הגרמני יחתום באינטר תמורת 7 מיליון יורו. הנראזורי הפעילו את סעיף השחרור שלו מארהוס דנית ובלם נבחרת גרמניה הצעירה ישלים את מעברו השבוע.

* המגן בן ה-19 סומאילה קוליבאלי נחת באנגליה לקראת מעברו לברנלי. העולה החדשה לפרמיירליג תצרף אותו בהשאלה עם חובת רכישה מבורוסיה דורטמונד.

* בורוסיה מנשנגלדבאך תשלים את מעברו של שחקן הכנף פרנק הונוראט מברסט תמורת 10 מיליון יורו.

* אל הילאל בדרך לעוד רכש גדול ומפתיע: אחרי קאלידו קוליבאלי ורובן נבס, באיטליה פורסם כי הכוכב הסרבי של לאציו סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' בדרך לערב הסעודית תמורת 40 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully