וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונס דאבור על סף סיכום בשבאב אל אהלי, אלופת איחוד האמירויות

9.7.2023 / 18:54

החלוץ בן ה-31 צפוי לעזוב את הופנהיים ללא תמורה לטובת הקבוצה מדובאי, אמור לחתום לשנתיים תמורת כ-2 מיליון יורו נטו לעונה. זו תהיה התחנה החמישית שלו מעבר לים, אך הראשונה שלא באירופה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.7/ספורט1

מונס דאבור יעזוב את הופנהיים ויעבור לאיחוד האמירויות. החלוץ בן ה-31 נמצא על סף סיכום בשורות האלופה שבאב אל אהלי ונראה כי יחתום בשורות המועדון מדובאי לשנתיים הבאות, במהלכן ירוויח כ-2 מיליון יורו נטו לעונה.

דאבור נכנס לשנתו האחרונה בהופנהיים ובשבועות האחרונים נרשמה התעניינות בשירותיו מצד מספר קבוצות, אבל נראה ששבאב אל אהלי הייתה הרצינית ביותר והצליחה להגיע עם החלוץ לסיכום עקרוני על מעברו. מבחינתה של הופנהיים, היא תאפשר לחלוץ לעזוב ללא תמורה.

מונס דאבור שחקן הופנהיים חוגג שער. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
בקרוב באיחוד האמירויות. דאבור/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

כידוע, שבאב אל אהלי תהיה התחנה החמישית של דאבור מעבר לים, אבל הראשונה מחוץ באירופה. כזכור, החלוץ החל את דרכו בבוגרים במדי מכבי תל אביב ועזב לטובת גראסהופרס השוויצרית בפברואר 2014. את עונת 2015/16 סיים כמלך השערים בשוויץ הודות ל-19 כיבושים ואז עבר לזלצבורג תמורת 5 מיליון יורו. הוא התקשה להתאקלם והושאל בחזרה לגראסהופרס בפברואר 2017, אך לאחר שחזר לאוסטריה סיים כמלך שערי הליגה האוסטרית שנתיים ברצף, ב-2018 וב-2019,

בקיץ 2019 עשה דאבור את המעבר הגדול מאוסטריה לליגה הספרדית, כאשר סביליה רכשה אותו תמורת 17 מיליון יורו, אבל הוא מיעט לקבל הזדמנויות במדי האנדלוסים מכיוון שהצוות המקצועי שביקש לצרפו עזב עם הגעתו, שיחק בליגה האירופית ולא ב"לה ליגה", ובינואר 2020 עבר להופנהיים תמורת 12 מיליון יורו. הוא חתם לשלוש שנים, וכעת עם הכניסה לשנתו האחרונה בחוזה צפוי לעבור לאלופת איחוד האמירויות.

שבאב אל אהלי היא כאמור אלופת איחוד האמירויות. המועדון זכה בשמונה אליפויות בסך הכל וב-2015 נעצרה הקבוצה רק בגמר ליגת האלופות של אסיה. מאמן הקבוצה הוא הסרבי מרקו ניקוליץ' ובסגל שלה בעונה שעברה היו מספר זרים, המוכר ביותר זהו ג'ייסון דנאייר שלזכותו 35 הופעות בנבחרת בלגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully