וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתערת: אליצור רמלה החתימה שלוש שחקניות

האלופה לא שוקטת על השמרים, ובנוסף לעדן רוטברג שממשיכה בקבוצה לשנה שנייה, צירפה גם את הפורוורדיות דניאל רבר וצליל וטורי

דניאל רבר. אתר פיב"א,
דניאל רבר/אתר פיב"א

אלופת המדינה אליצור 'לנדקו' רמלה הודיעה היום על החתמת שלוש שחקניות נבחרת ישראל לשתי העונות הקרובות.

הראשונה היא הקפטנית עדן רוטברג (25, 1.70 מ') שממשיכה עונה שנייה ברציפות בקבוצה. האלופה צירפה לשירותיה את צמד הפורוורדיות דניאל רבר (26, 1.84 מ') שחוזרת לקדנציה שנייה בקבוצה לאחר שזכתה עם רמלה בדאבל בעונת 2018-2019, וצליל וטורי (25, 1.74 מ') שאף היא חוזרת לקדנציה שלישית במועדון לאחר שכבר שיחקה ברמלה בעונות 2016-2017 (עונת העלייה של רמלה חזרה לליגת העל) ו- 2019-2020.

צליל וטורי. עודד קרני, מנהלת ליגת העל לנשים,
צליל וטורי/עודד קרני, מנהלת ליגת העל לנשים

רבר שיחקה בעונה שעברה באליצור חולון שם רשמה שורה סטטיסטית מרשימה של 11.6 נקודות, 7.8 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-2 חטיפות ב-34 דקות משחק. וטורי שיחקה בעונה שחלפה במכבי עירוני רמת גן וסייעה לה להעפיל לחצי גמר הפלייאוף ורשמה 10.2 נקודות ו-4 ריבאונדים.

רוטברג עצמה רשמה הקיץ ביורובסקאט במדי הנבחרת 10 נקודות, 3 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ובעונה שעברה במדי רמלה היא העמידה 9.5 נקודות ו-2.8 אסיסטים ב-27 דקות משחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
עדן רוטברג. עודד קרני, מנהלת ליגת העל לנשים,
עדן רוטברג/עודד קרני, מנהלת ליגת העל לנשים

מאמן רמלה, דני גוט:"אני שמח מאוד על החתמתה של עדן אצלנו לעונה נוספת. המנהיגות, המסירות, והכישרון של עדן הפכו לסמל ולזהות של הקבוצה שלנו. כמו כן, שמח על הצטרפותן של שתי שחקניות נבחרת ישראל דניאל וצליל, לקבוצה שלנו באליצור רמלה. דניאל וצליל משלבות יכולת מקצועית ואופי מתאים, במגרש ומחוצה לו. כמאמן, אני מרוצה ואופטימי לגבי מה שאנו בונים השנה".

המנהל המקצועי של רמלה, ניסים רון, סיכם:" הכוונה של המועדון להחתים שחקניות לטווח ארוך על מנת ליצור יציבות לאורך השנים של המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully