וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספרדי היחיד שזכה בכדור הזהב, לואיס סוארס מירומנטס, הלך לעולמו

אגדת ברצלונה ואינטר, שהוביל אותן לאליפויות ותארים בינלאומיים ונבחר לכדורגלן השנה, הלך לעולמו בגיל 88: "אם אתה לא יודע מה לעשות עם הכדור, תן אותו לסוארס"

הספרדי היחיד שזכה בכדור הזהב, לואיס סוארס מירומנטס, הלך לעולמו/רויטרס

ברצלונה מתאבלת על מותו של לואיס סוארס מירמונטס, שהלך היום (ראשון) לעולמו בגיל 88. סוארס, שהיה גם סמל של אינטר מילאנו, הוא הכדורגלן היחיד בהיסטוריה של ספרד שזכה בכדור הזהב והוכתר לכדורגלן השנה בעולם.

הוא נולד בלה קורוניה ב-2 במאי 1935, והתחיל את הקריירה שלו בדפורטיבו לה קורוניה בשנת 1953, לפני שעבר ל-CD קונדאל בשנה שלאחר מכן. לאחר מכן הוא הצטרף לברצלונה ב-1955, שם הפך לאחד הקשרים הטובים בעולם. הוא זכה בשישה גביעים בתקופתו בברצלונה, כולל 2 אליפויות, וקטף את כדור הזהב בשנת 1960.

הוא עבר לאינטר ב-1961, שם המשיך להציג רמה גבוהה מאוד, שכללה עזרה לנראזורי לזכות בגביעי אירופה בין 1963 ל-1965. הוא גם אימן את אינטר בהמשך הקריירה שלו, כמו גם את ספרד בין 1988 ל-1991.

היום ברצלונה נפרדה מאגדת המועדון, שבמדיה כבש 141 שערים ב-253 משחקים. גם אינטר כתבה עליו: "כישרון ייחודי, אוהד מושבע של אינטר, המספר 10 של גראנדה אינטר, שהביא את הצבעים שלנו לצמרת של איטליה, של אירופה, של העולם... 'אם אתה לא יודע מה לעשות את הכדור. תן אותו לסוארס'... להתראות לואיסיטו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully