וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד ראשון באליפות אירופה: ישראל נכנעה 66:50 לאיטליה

הנבחרת של אלעד חסין ירדה לקרקע אחרי הניצחון על טורקיה, ותקווה לגבור על בלגיה כדי לשפר מיקום לקראת השלב הבא. 18 לנועם יעקב

אחרי שפתחה את אליפות אירופה עד גיל 20 עם ניצחון מרשים על טורקיה, היום (ראשון) נבחרת העתודה של ישראל ירדה לקרקע עם הפסד בכורה בטורניר - 66:50 לאיטליה. מחר (21:00) יפגשו שחקניו של אלעד חסין את בלגיה בתקווה לשפר את מאזנם לקראת השלב הבא.

הנבחרת, שעלתה לשחק כ-16 שעות בלבד אחרי סיום המשחק מול הטורקים, הציגה משחק התקפה מרשים הרבה פחות לעומת משחק הפתיחה ובעיקר נעצרה במחצית השנייה, בה קלעה 18 נקודות בלבד וראתה את היריבה בורחת. 20 איבודי כדור היו בעוכריה של ישראל, שגם אפשרה לאיטלקים לאסוף 13 כדורים חוזרים בהתקפה. נועם יעקב ודניאל וולף שוב היו הבולטים אצל חסין, אך האזורי נהנו מחלוקה יותר מאוזנת של נקודות וקיבלו תרומה ממספר גדול יותר של שחקנים.

קלעו לנבחרת ישראל: נועם יעקב 18, דניאל וולף 13 (11 ריבאונדים), עידו הראל 6, יובל לוין 5, יואב ברמן 2, נווה מינץ 2, אריאל אייזיק 2, דניאל גואטה 1, רון ציפר 1.

שחקן נבחרת העתודה של ישראל, דניאל וולף. fiba.com, אתר רשמי
דניאל וולף בלט בפתיחה טובה יותר של ישראל/אתר רשמי, fiba.com

מהלך המשחק

רבע 1:

יעקב סידר לוולף את הסל הראשון במשחק, קסארין קלע נקודת בכורה לאיטליה , יעקב הגיב בסל יפה עם הלוח וציפר קבע 1:5 אחרי שהחטיא זריקת עונשין אחת. ג'ורדנו חיקה אותו בצד השני, מארטו צימק וקסארין השווה ל-5:5. וולף צלף שלשה, ואחרי סל מקרוב של וירג'יניו הסנטר הישראלי הוסיף שתיים מהקו. פג'יאן קלע לאיטלקים, הראל העלה ל-9:13 בשלשה אבל אונוג'ייפה ופאנטומה איזנו עבור היריבה. אחרי שלורו הפך בקליעת עונשין, יעקב קלע בסמוך לבאזר וקבע 14:15 לישראל בתום רבע אחד.

רבע 2:

שלשה של הראל וסל יעקב אחרי חטיפה שלו, העלו את הכחולים ל-14:20, אבל איטליה הגיבה ריצת 0:7 ועלתה ליתרון נקודה. אייזיק הפך בחזרה, וולף תיקן החטאה של עצמו אבל ג'ורדנו ושלשה של בוגליו העניקו לאיטליה 24:26. יעקב צלף שלשה ראשונה שלו במשחק, וירג'יניו השיב באותו מטבע, מארטו הוסיף שתיים קלות, גואטה קלע אחת מהקו ואונוג'ייפה עשה אותו דבר מנגד. גם יעקב החטיא זריקת עונשין אחת משתיים, מארטו הגדיל את ההפרש ל-6 עם שלשה אבל לוין קבר אחת משלו על הבאזר והוריד ל-35:32 בהפסקה.

שחקן נבחרת העתודה של ישראל, נועם יעקב זורק מול איטליה. fiba.com, אתר רשמי
נועם יעקב זורק בדרך לעוד סל/אתר רשמי, fiba.com

רבע 3:

ישראל נתקעה יותר מארבע דקות בלי נקודות, וינצ'יני ו-וירג'יניו ניצלו זאת כדי לפתוח פער דו-ספרתי ראשון במשחק, 32:42 לאיטלקים. יעקב קיווה לעצור את הריצה בקליעות עונשין, אבל המפולת נמשכה עם של מארטו, שלשה של ברדיני ושתי נקודות של בוגליו - 34:49 ליריבה. ברמן ויעקב הקטינו למינוס 11, אונוג'ייפה קלע אחת מהקו ויעקב הוריד ל-50:40 בסיום הרבע.

רבע 4:

וולף ופג'יאן החליפו סלים, בוגליו הוסיף נקודה לאיטליה, לוין קלע פעמיים מהקו ויעקב הקטין ל-55:46. פג'יאן חזר מפסק זמן עם סל, וולף הגיב באחד משלו, וינצ'יני הטביע וקבע 48:60. ברדיני המטיר עוד שלשה, מינץ קלע בכורה בצד הישראלי וקסארין ומארטו סגרו עניין בדרך ל-50:66 איטלקי בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully