וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחקיר המביך חשף: "השקרים מאחורי המותג של כריסטיאנו רונאלדו"

הפורטוגלי במרכזה של פרשה מדוברת בספרד: מותג של מים מינרליים שכריסטיאנו מקדם נתפס בשקרים מביכים וטענות על יתרונות בריאותיים שלא קיימים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.7/ספורט1

"URSU הוא התעוררות של החושים. זהו כוח הטבע במצבו הטהור ביותר. זה זרם המים באביב, הירוק של ההרים, עם הטעם הקל והבלתי ניתן לבלבול". זה אחד המסרים שבאמצעותם שווק מותג המים המינרליים Ursu9, שמקודם על ידי כריסטיאנו רונאלדו, שמוגדר על ידי החברה כ"השגריר הראשי והגדול שלהם". עם זאת, על פי תחקיר בספרד של "אל פאיס", כל היתרונות הבריאותיים שהמותג טוען שיש במים הם מוטלים בספק, על גבול השקרים. אין בהם נוגדי חמצון, אין בהם שום תועלת בריאותית, סרטון התדמית משתמש בתמונות כוזבות והמחיר של המים הוא כפול ממוצרים זהים לחלוטין.

בפוסטים, בפרסומות ובקידומים המסחריים של המותג נכתבים מסרים שכעת מתבררים כשנויים במחלוקת. "כריסטיאנו רונאלדו מהלל את היתרונות של המים ואת נוגדי החמצון של URSU, המייצגים תפיסה שלמה של בריאות ואורח חיים", כך נכתב בפרסומות בכיכובו של הכדורגלן עם השכר הגבוה בעולם, "הבחירה ב-URSU היא הבחירה בי! זה לבחור להיות בריא פיזית ונפשית כל יום. זה בחירה בבריאות, איזון. זו קלילות".

אבל המים האלו היו מצויים בימים האחרונים במרכזה של מחלוקת, כולל ביקורת על היתרונות המובטחים והיבטים שונים של קידומם. המוצר שווק והוצג בנוכחותם של כריסטיאנו רונאלדו - בליווי אשתו ג'ורג'ינה, שנראתה שותה איתו בפומבי - ואייטור סאנצ'ז גרסיה, דיאטן-תזונאי פופולרי עם 93,000 עוקבים בטוויטר ו-111,000 מנויים ביוטיוב. לאחרונה, סאנצ'ז גרסיה התנצל בטוויטר על תמיכה במוצר וקידום עם חלק מהמסרים שהוא לא הסכים איתם, והודיע ​​כי יתרום את כל הכסף משיתוף הפעולה.

"היתרונות ללא הוכחות מדעיות" של Ursu9 פורסמו לאחר שחואן רונגה, גם דיאטן-תזונאי, פרסם מאמר באתר האינטרנט שלו בו טען כי Ursu9 "מבטיח יתרונות בריאותיים ללא הוכחות מדעיות".

עוד בוואלה

מודל לחיקוי: רונאלדו הזיז את בקבוקי הקולה וקרא "תשתו מים!", מניית החברה ירדה

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו מקדם מותג של מים מינרליים ursu9_official. ursu9_official, אינסטגרם, אתר רשמי
כריסטיאנו רונאלדו מקדם מותג של מים מינרליים ursu9_official/אתר רשמי, ursu9_official, אינסטגרם

בסוף השבוע ב"אל פאיס" תחקיר ניתח את המותג עם הכותרת המביכה "השקרים מאחורי המים המינרליים של כריסטיאנו רונאלדו". הבדיקה מראה שהמותג שטוען ש"זה הרבה יותר ממים" ו"ברצונו לשפר את איכות החיים של האוכלוסייה". לכאורה מדובר במים אלקליניים בשל מוצאם מהאדמה ומהסלעים, ובאתר נטען שזה מבטיח שהמים מוגנים מפני "תוקפנות חיצוניות, המבטיח מאפיינים יציבים וקבועים וללא סבל מזיהום אנושי וכימי". הבעיה היא שהמחקר לא מצליח להוכיח יתרון למים המדוברים.

בנוסף, מסע הפרסום של החברה הציג תמונות של מעיין מים שכלל לא קשור לחברה. גם הטענה שגורמים בהגנת הטבע ממליצים לדובים לשתות מהמים במעיין הזה הם לא נכונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully