וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף חופים: טורניר מיוחד לזכרו של כליל קמחי, שנהרג לפני שנה באסון הבריכה בכרמי יוסף

בסוף השבוע הקרוב (13-15.7.23) יתקיים בחוף גורדון טורניר כדורעף מיוחד לזכרו של כליל קמחי, שחקן כדורעף חופים חובבן בעברו. הטורניר מתקיים בת"א וכולל טורניר מקצוענים למדורגים. אחיו: "המטרה היא לשמוח"

טורניר כדורעף חופים לזכר כליל קמחי. יחצ,
טורניר כדורעף חופים לזכר כליל קמחי/יחצ

בסוף השבוע הקרוב (13-15.7.23) יתקיים טורניר כדורעף מיוחד לזכרו של כליל קמחי, שחקן כדורעף חופים חובבן בעברו. הטורניר מתקיים בחוף גורדון בת"א, כשהגמר בחוף הילטון, וכולל טורניר מקצוענים למדורגים (ימי חמישי-שישי-שבת) וטורניר חובבים (בשבת). הטורניר הוא חלק מהסבב השנתי של אליפות הארץ בכדורעף חופים.

הטורניר ימותג סביב דמותו של כליל, יכלול ציטוטים ומשפטים שכתב, ויהיה בהשראתו. במהלך הטורניר יחולק ספר שמאגד את הטקסטים שכליל כתב.

אחיו נווה ושחף: "בטורניר זה אנחנו חוגגים את החיים של כליל, את הדברים שאהב, את הערכים שהובילו אותו והכי חשוב, עושים הכל עם הרבה שמחה. אין דרך יותר טובה לכבד את כליל, ככה למדנו ממנו, עם כל הקשיים והאתגרים בחיים אנחנו כאן כדי לשמוח".

טורניר כדורעף לזכר כליל קמחי. יחצ,
טורניר כדורעף לזכר כליל קמחי/יחצ

מה עמד מאחורי תכנון והקמת הטורניר?

"הטורניר הוא לזכרו ובדמותו של כליל. מעבר להיותו אוהב ספורט וכדורעף חופים בפרט כליל היה אדם מיוחד וערכי - המטרה הייתה לקשור את דמותו ואופיו עם ספורט שאהב".

ספרו קצת על הטורניר - מי משתתף ואיה הוא מתקיים?

"הטורניר מתקיים בת"א וכולל טורניר מקצוענים למדורגים (ימי חמישי-שישי-שבת) וטורניר חובבים אליו כל אחד יכול להרשם (בשבת). הטורניר הוא חלק מהסבב השנתי של אליפות הארץ בכדורעף חופים.
הטורניר ימותג סביב דמותו של כליל, יכלול ציטוטים ומשפטים שכתב, ויהיה בהשראתו. במהלך הטורניר יחולק ספר שמאגד את הטקסטים שכליל כתב".

ספרו קצת על הקשר בין כליל לכדורעף חופים.

"כליל לא שיחק כדורעף בילדות, הוא תמיד היה ספורטיבי, אבל כמו רוב הילדים, הוא התעניין יותר בכדורסל וכדורגל. אחד הדברים המיוחדים בכליל זה שהוא מעולם לא הפסיק לנסות דברים חדשים, וכך בשנות ה20 המאוחרות, כשהוא גר בתל אביב ליד הים, הוא גילה את כדורעף חופים, התאהב ומאז הוא שיחק באופן קבוע והשתתף בתחרויות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
טורניר כדורעף חופים לזכר כליל קמחי. יחצ,
טורניר כדורעף חופים לזכר כליל קמחי/יחצ

אילו זיכרונות יש לכם בני המשפחה מכליל הקשורים לכדורעף?

"כשכליל התחיל לשחק כדורעף חופים, הוא אולי חשב שזה כמו להתחיל חוג בילדות, אבל מסתבר שהגוף שלו לא הסכים איתו. ולאחר האימונים הראשונים שלו בימי שישי בבוקר הוא היה מגיע לארוחת שישי אצל ההורים כשהוא בקושי יכול לזוז, הגוף כאב לו, והוא היה מותש. זה היה משעשע, ואולי קצת מדאיג בשביל אמא, אבל היה לנו ברור שזה לא משהו שהולך לעצור אותו, ובאמת כך היה. כליל רק הגביר קצב, התאמן באופן קבוע, השתתף בטורנירים ולפי השמועות אפילו היה שחקן לא רע".

איך אתם מתמודדים עם המצב?

"אין יום שעובר בלי געגוע לכליל, ולכן אנחנו עושים כמיטב יכולתנו לזכור, להנציח ולחגוג את חייו ולהמשיך להפיץ את השמחה והאנרגיות שלו בעולם. אנחנו מקווים שבדרך זו אחרת נצליח כך למלא חלק קטן מהחלל החסר שהוא השאיר בלבבות שלנו ושל עוד אנשים רבים".

מסר שיש לך להעביר?

"הרצון שלנו הוא לעשות אירוע עם מסרים מעצימים וחיוביים שמחוברים לדמותו ולערכיו של כליל. אנחנו רוצים לערבב בין עצב וזיכרון לשמחה והעצמה. להתחבר לערכים של ספורט קבוצתי, של תחרותיות ושל מצוינות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully