וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 9.7: לוקאס הרננדז בפריז סן ז'רמן, רוקה חתם בברצלונה

מגן באיירן מינכן ונבחרת צרפת נרכש על ידי האלופה והצטרף בחוזה לחמש שנים, הברזילאי בן ה-18 עובר לקטלוניה. וגם: טן האח החליט להיפטר מארבעה "בכירים", הצעה חדשה ומושדרגת הוגשה לטוטנהאם על הארי קיין

תקציר: אנגליה גוברת על ספרד 0:1 בגמר יורו הצעירות/ספורט1

העברות

* עכשיו זה רשמי: לוקאס הרננדז, מגן באיירן מינכן ונבחרת צרפת, חתם לחמש שנים בפריז סן ז'רמן. סכום ההעברה המשוער הוא 50 מיליון יורו.

* ניוקאסל יונייטד הודיעה על הארכת חוזהו של לוריס קאריוס לעונה נוספת. גם שחקן ההגנה פול דאמט חתם על חוזה עד קיץ 2024.

* אוניון ברלין הודיעה על צירופו של ברנדן ארונסון, הקשר האמריקאי שהושאל מלידס אחרי שזו ירדה לצ'מפיונשיפ האנגלית.

שמועות

* ויטור רוקה, כך על פי דיווח בברזיל, חתם הערב על החוזה והפך רשמית לשחקן ברצלונה. ברצלונה טרם הודיעה על צירופו, אך לפי הפרסומים הקטלונים ישלמו לאתלטיקו פרנאנסה כ-40 מיליון יורו עבור החלוץ בן ה-18 שכבר זכה לערוך הופעת בכורה בנבחרת הבוגרת של ברזיל. סעיף השחרור שלו יעמוד על מיליארד יורו.

* "מירור" מדווח: מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח החליט שהקבוצה תעמיד למכירה ארבעה שחקנים: הארי מגווייר, פרד, ג'יידון סאנצ'ו וסקוט מקטומיניי.

* באיטליה טוענים: צ'לסי רוצה את דושאן ולאחוביץ' מיובנטוס, אלגרי עשוי להביא במקומו ליובה את רומלו לוקאקו שעדיין לא חתם באינטר.

* הסיכום בין אינטר למנצ'סטר יונייטד מתקרב על המעבר של אנדרה אונאנה לאולד טראפורד במקום דויד דה חאה שעוזב, ואינטר מחפשת שוער חדש - הציעה 6 מיליון יורו על יאן זומר.

* פאולו בנטו, לשעבר מאמן נבחרת פורטוגל ודרום קוריאה, ימונה למאמן נבחרת איחוד האמירויות.

* במספר מקורות דווח שבאיירן מינכן החליטה להפעיל את סעיף השחרור של הבלם הקוריאני המצטיין של נאפולי, קים מין ג'ה, המוערך בכ-50 מיליון ליש"ט, כשהבדיקות הרפואיות וההסכמות בין השחקן למועדון כבר בוצעו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן טוטנהאם הארי קיין. רויטרס
רק תגידו לו כבר מה יהיה. קיין/רויטרס

* ב"מונדו דפורטיבו" טוענים שברצלונה עשויה להציג כבר היום את ויטור רוקה הברזילאי. ב"אס" שוב מסייגים: הוא יוכל להצטרף בקיץ ולא בינואר רק אם בארסה תמכור שני שחקנים, ומהר.

* עוד טוענים בברצלונה: ריאל מדריד הצטרפה למירוץ אחרי איוון פרסנדה, המגן הימני בן ה-18 של ויאדוליד ונבחרת הנוער של ספרד, שמבוקש גם על ידי בארסה, שכנראה תיאלץ לרדת ממנו. כזכור לאחרונה ריאל גברה על על בארסה בקרב על טורקי הצעיר ארדה גולר.

* באתר "האתלטיק" דווח כי באיירן מינכן הגישה הצעה משופרת לטוטנהאם על הארי קיין בשווי 80 מיליון ליש"ט בנוסף לבונוסים עתידיים - אבל דניאל לוי רוצה יותר על החלוץ ויסרב להצעה.

* "אס" מדווח שז'ואאו פליקס אומר ש"קבוצת החלומות" שלו היא פריז סן ז'רמן, אבל אתלטיקו דורשת עליו 100 מיליון יורו שפ.ס.ז' לא מוכנה לשלם.

* יאן ביסק לקראת חתימה באינטר, שתשלם 7 מיליון יורו על בלם נבחרת גרמניה הצעירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully