וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקנזס סיטי מתמוגגים מקינדה: "הוא חזר לכושר וזה מצוין לקבוצה"

הישראלי סיפק בישול מרהיב וסחט פנדל ב-2:2 מול יוסטון, המאמן פרגן: "יש לו חיבור נהדר עם פולידו", גם החלוץ שיבח: "הוא שחקן נהדר"

תקציר ניצחונה של הכוכב האדום בלגרד 0:4 על נפטצ'י באקו/ספורט1

גדי קינדה סבל מפציעה ארוכה שהשביתה אותו, אבל הלילה (בין שבת לראשון) הוא המשיך את הכושר הנהדר שלו מהתקופה האחרונה עם בישול נהדר ב-2:2 של קנזס סיטי מול יוסטון. זה היה בישול שני ברציפות של קינדה, שחזר בגדול להרכב קבוצתו ובמועדון נלהבים משיתוף הפעולה שלו עם אלאן פולידו. קינדה סיפק בישול נהדר לפולידו בעקב וגם סחט פנדל, אותו תרגם פולידו לשער השני.

צפו בבישול של קינדה

"הם סוף סוף משחקים ביחד על המגרש ולא נפצעים", אמר לאחר המשחק פטר ורמס, שהתייחס לשיתוף הפעולה של קינדה ופולידו, "יש להם שוב את החיבור הזה שהיה להם בתחילת 2020. עכשיו הם חוזרים לכושר וכשירים ומתחילים למצוא שוב את החיבור. זה החלק הטוב, אבל אנחנו לא יכולים לספוג שני גולים כאלו, זה ממש מאכזב עבורי".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
גדי קינדה, שחקן ספורטינג קנזס סיטי. רויטרס
הוא בכושר וזו בשורה טובה גם לנבחרת ישראל. גדי קינדה/רויטרס

גם פולידו עצמו דיבר על שיתוף הפעולה עם קינדה ואמר: "הוא שחקן ממש טוב. הוא סבל מפציעות בעונה שעברה, אבל עכשיו הוא משחק יותר דקות וצובר ביטחון. הוא עוזר לקבוצה הרבה. אני ממש שמח עבורו שהוא חזר. גם עבורי זה ממש חשוב כי אני צריך שחקנים כאלו בקבוצה איתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully