וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולמס פלייס זכתה במכרז להקמת מועדון באבן יהודה

במסגרת המכרז, בהקמת המועדון יושקעו כ-30 מיליון ₪ מהם כ-27 מיליון שקל על ידי מועצת אבן יהודה וכ-3 מיליון שקל על ידי קבוצת הולמס פלייס

הולמס פלייס. יחצ,
הולמס פלייס/יחצ

קבוצת הולמס פלייס זכתה במכרז להקמת מועדון הולמס פלייס Family באבן יהודה. במסגרת המכרז, בהקמת המועדון יושקעו כ-30 מיליון שקל, מהם כ-27 מיליון שקל על ידי מועצת אבן יהודה וכ-3 מיליון על ידי קבוצת הולמס פלייס.

הזכייה במכרז זה מצטרפת לזכייה של קבוצת הולמס פלייס לאחרונה במכרז להקמת מועדון family בשכונת הפארק בעיר באר שבע.

המועדון החדש של קבוצת הולמס פלייס, המפעילה מעל 60 מועדוני כושר תחת מספר מותגים ברחבי הארץ, ימוקם בשדרות השומרון באבן יהודה והוא משתרע על שטח של כ-2600 מ"ר. במסגרת הזכייה במכרז הולמס פלייס חתמה על הסכם להפעלת המועדון למשך 10 שנים.

המועדון החדש של הולמס פלייס באבן יהודה יכלול חדר כושר מאובזר, בריכת שחייה חצי אולימפית, 2 חדרי סטודיו, חדר ספינינג, מלתחות מפנקות, סאונה יבשה, ג'קוזי, בית-קפה וחנות לבגדים ואביזרי כושר.

קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס, אמרה: "אני גאה ונרגשת להכריז על הקמה של מועדון Familyבאבן יהודה, שיהיה המועדון ה-12 במספר בקטגוריית המועדונים המשפחתיים של הקבוצה. אנו מתכוונים להשקיע את מירב המשאבים, על מנת להציע לתושבי אבן יהודה והסביבה מועדון family יוקרתי, מפואר ומקצועי עם חוויה מושלמת של אימון ובריאות. מועדון ה-Family החדש של הולמס פלייס יצטרף לקבוצה שלנו שמונה מעל 60 מועדונים ברחבי הארץ תחת מגוון מותגים, כשבמקביל אנחנו ממשיכים באסטרטגיית הצמיחה המואצת ופנינו לעבר פתיחת מועדונים נוספים לצד בחינת אפשרויות נוספות להתרחבות."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully