וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיר אילת תארח את אולימפיאדת הילדים הבינלאומית בשנת 2025

ראש העיר אלי לנקרי: "אילת מארחת אליפויות אירופה ועולם במגוון ענפי ספורט בזכות משאבי הטבע, המדבר והים המהווים מתקני ספורט אדירים לצד מתקני ספורט קיימים כמו קריית הספורט הבינלאומית, היכל ספורט, מגרשים, אולמות ועוד. אנו שמחים וגאים על הזכות לארח"

משלחת העיר אילת בדרום קוריאה. יחצ,
משלחת העיר אילת בדרום קוריאה/יחצ

העיר אילת הוכרזה באופן רשמי שתארח את אולימפיאדת הילדים הבנלאומית בשנת 2025! הכרזה התקבלה במהלך התחרות המתקיימת בימים אלו בדרום קוריאה בה משתתפים ילדים ובני נוער מ 150 ערים ברחבי העולם, מתוכם 9 ערים בארץ וביניהם אילת.

כבר בחודש נובמבר תארח אילת את הנהלת ארגון ICG בפגישת הכנה לאירוח הרשמי. יו ווטרס, מנכ"ל הארגון ברך את העיר אילת וציין כי אילת צפויה לשבור שיא במספר ימי התחרות, במספר הענפים וגם במספר המשתתפים.

אולימפיאדת הילדים הבינלאומית הינה אירוע ססגוני ומושקע וכוללת מגוון תחרויות ספורט בענפים שונים. השנה מתקיימת כאמור האולימפיאדה בדרום קוריאה והיא נמשכת על פני 6 ימים עם תחרויות בשמונה ענפים ו 1,400 משתתפים. בשנה הבאה צפויה התחרות להתקיים במקסיקו ובשנת 2025 כאמור באילת. במהלך התחרות קיבלו חברי ארגון ICG סקירה מנציגי אילת שהצטרפו למשלחת והבחירה באילת התקבלה פה אחד על ידי 16 חברי הארגון. בזכות המיוחדות של אילת, צפויה אילת לארח 12 ענפים במקום 8 כיום, ביניהם שיט ושחיה במים פתוחים. התחרות באילת תתפרס על פני 7 ימים וצפויים להשתתף בה 2,500 משתתפים. יו ווטרס, מנכ"ל הארגון אמר: "זו הפעם השניה שהאולימפיאדה תתקיים בישראל, לפני 5 שנים התקיימה בירושלים. התרשמנו מהמוכנות והנכונות של אילת לארח את האולימפיאדה ואנו בטוחים שהיא תשבור שיאים".

כאמור לצד משלחת אילת בה משתתפים 8 בני ובנות אילת, ספורטאים מצטיינים (4 שחייניות ו-4 שחקני כדורסל) ומאמנים, יצאו גם נציג אגף הספורט בעירייה - רונן שחרור ונציגת תאגיד התיירות העירוני שרית הראל, שהציגו את אילת כעיר ספורט בינלאומית וכיעד אטרקטיבי לאירוח המשחקים הבינלאומיים לילדים בשנת 2025. הנציגים הציגו את אילת כעיר ספורט בינלאומית ונתנו סקירה מקיפה על מתקני הספורט, על בתי המלון, על מזג האוויר וכן על הרצון והיכולת של אילת לארח את האולימפיאדה. חברי הארגון התרשמו מאוד והחליטו כאמור פה אחד שאילת תהיה היעד בשנת 2025.

ראש העירייה - אלי לנקרי שקידם את העניין מול משרד הספורט ברך על הבחירה באילת ואמר: "אילת מארחת אליפויות אירופה ועולם במגוון ענפי ספורט בזכות משאבי הטבע, המדבר והים המהווים מתקני ספורט אדירים לצד מתקני ספורט קיימים כמו קריית הספורט הבינלאומית, היכל ספורט, מגרשים, אולמות ועוד. אנו שמחים וגאים על הזכות לארח גם את אולימפיאדת הילדים".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully