וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ומכבי פתח תקוה רוצות את צ'יבוטה, ומחכות להחלטה של חיפה

שתי הקבוצות בודקות אפשרות להחתים את שחקן הכנף שנראה כרגע מחוץ לתוכניות של מסאי דגו. המלאבסים פנו לסוכנו של מתן חוזז

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.7/ספורט1

שוק השחקנים הישראלים הפך להיות דל מאוד לאחרונה, מה שגורם לקבוצות רבות בליגת העל להמתין במהלך הפגרה לשחרורים ממכבי חיפה ומכבי תל אביב, שמחזיקות לא מעט שחקנים בסגלים שלהם.

אחרי שמכבי חיפה הודיעה למאוויס צ'יבוטה שהוא נשאר בארץ ולא ממריא עם הקבוצה למשחק מוקדמות ליגת האלופות במלטה, נודע כי גם מכבי נתניה וגם מכבי פתח תקוה מעוניינות מאוד בשחקן ויפעלו כדי לצרף אותו אם ישוחרר.

מאוויס צ'יבוטה, מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
על הכוונת. צ'יבוטה/מאור אלקסלסי

בנתניה מחפשים שחקני קו, גם כהכנת הקרקע למכירה עתידית של פטריק טוומאסי או איגור זלטאנוביץ' ובצוות המקצועי של היהלומים מאמינים שצ'יבוטה יכול לפרוח אצלם מחדש, אחרי עונה פחות טובה שלו במדי הירוקים. גם במכבי פתח תקוה שמחפשת חיזוק ישראלי לחלק הקדמי, רוצים מאוד לצרף את צ'יבוטה וינסו לבדוק בקרוב עד כמה הדבר אכן ריאלי.

שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של שתי הקבוצות הללו הוא מתן חוזז. שחקן מכבי תל אביב קיבל הודעה היום שישי כי הוא לא בתוכניות המקצועיות של רובי קין ואף לא המריא הלילה עם הצהובים למחנה האימון בספרד.

בפתח תקוה כבר פנו לנציגו של חוזז בנסיון לצרפו באופן מיידי לקבוצה וגם בנתניה מעוניינים מאוד בשחקן הקו המהיר שמחפש כעת קבוצה חדשה לקראת פתיחת העונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully