וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית אתא מתחזקת: גרג וויטינגטון חתם לעונה אחת

9.7.2023 / 6:35

הקבוצה הצפונית הודיעה על צירופו של הפורוורד (30, 2.03) שחיזק במהלך העונה שעברה את הפועל באר שבע ורשם 11.6 נקודות בממוצע למשחק. המאמן שרון אברהמי: "יביא לנו ווינריות"

עירוני קרית אתא הודיעה אמש (שבת) על החתמתו של הפורוורד האמריקאי גרג וויטינגטון ששיחק בעונה שעברה במדי הפועל באר שבע. וויטינגטון הוא שחקן החיזוק הזר השני שמצטרף הקיץ לקרית אתא בנוסף לראיין מקסייל, כשמי שנשאר במועדון הוא הקפטן אמין סטיבנס.

"גרג שחקן מנוסה ועם יכולות מגוונות", סיפר מאמן הקבוצה שרון אברהמי בהודעה רשמית, "אני בטוח שהוא ישתלב מהר במועדון ויביא לנו איכות, ורסטיליות ו-ווינריות".

מאמן עירוני קרית אתא, שרון אברהמי. לירון מולדובן
הסגל נבנה. אברהמי/לירון מולדובן

וויטינגטון (30, 2.03) שיחק שנתיים באוניברסיטת ג'ורג'טאון לפני שפציעה ומעבר שלו לאוניברסיטה אחרת גמרו לו את קריירת המכללות. הוא שיחק בליגת הפיתוח, אוסטרליה וסין לפני שהגיע לגלבוע/גליל בקיץ 2018 והיה אחד המצטיינים של הקבוצה. ההצלחה סידרה לו חוזה בגלאטסראיי ובעונה שלאחר מכן אפילו הצליח להגיע לסגל הסופי של דנבר נאגטס, אך שיחק רק ארבעה משחקים. בעונת 2021/2022 עבר ללוקומוטיב קובאן, ועזב עם הפלישה הרוסית לאוקראינה. אשתקד הגיע לבאר שבע במהלך העונה ורשם 11.6 נקודות ו-6.3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

מלבד שלושת השחקנים הזרים החתימה קרית אתא עד כה גם את גיא פלטין, תומר פורת ורז אדם לצד ג'יי ג'יי קפלן שהאריך חוזה. בקבוצה מקווים לסכם סופית גם עם בן שרף ועוד גארד זר על מנת לסגור את הסגל סופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully