וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם יעקב הרשים את הסקאוטים: "אחד הכישרונות הגדולים בטורניר"

רכז נבחרת העתודה כיכב בניצחון המפתיע על טורקיה בפתיחת אליפות אירופה, סומן על ידי הסקאוטים וסחט מחמאות בטורקיה: "משחק גדול"

נבחרת העתודה פתחה אתמול (שבת) את אליפות אירופה ביוון ברגל ימין, עם ניצחון מפתיע על טורקיה החזקה, 70:86. רון ציפר צלף 20 נקודות, אבל מי שבלט מעל כולם היה נועם יעקב, שסיים עם 12 נקודות ו-14 אסיסטים, כשהוא מנווט את ההתקפה הישראלית בצורה מרשימה, ומשחזר את היכולות שהציג במדי נבחרת הנוער.

יעקב בן ה-19 שהראה ניצוצות לפרקים במהלך העונה החולפת בה הושאל להפועל ירושלים, יחזור בעונה הבאה לוילרבאן שאליה הוא שייך, ולפחות על פי התכנית הראשונית מיועד להיות חלק מהרוטציה של הקבוצה שתשחק ביורוליג גם בעונה הבאה.

נועם יעקב שחקן נבחרת העתודה. פיב"א אירופה, אתר רשמי
ספתח מרשים. נועם יעקב בפעולה אתמול/אתר רשמי, פיב"א אירופה

בינתיים הוא צד את עיניהם של הסקאוטים, שכבר מכירים אותו היטב מטורנירים קודמים, אבל בוודאי התרשמו מהיכולות שהראה אמש מול הטורקים הפיזיים והאתלטים. "נועם יעקב הוא אחד הכישרונות הכי גדולים באליפות למרות גילו הצעיר. הוא נתן משחק גדול הערב", ציינו בתקשורת הטורקית.

יעקב סיים כאמור את המשחק עם 14 אסיסטים. זהו המספר השלישי הכי גבוה בכל הזמנים באליפות אירופה עד גיל 20, כשמי שמחזיק בשיא עם לא אחר מאשר תמיר בלאט, עם 16 אסיסטים במשחק נגד איטליה בטורניר של שנת 2017. באותה אליפות היה לבלאט גם משחק של 14 אסיסטים נגד צרפת. כעת יעקב חולם ללכת בדרכו ולהצעיד את נבחרת העתודה לגמר, כפי שעשה בלאט בטורניר המדובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully