וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט וומבניאמה: פופוביץ' חתם לחמש שנים תמורת 80 מיליון דולר

הרהורי פרישה? המאמן התחייב על חוזה ארוך טווח בסן אנטוניו, ילווה מקרוב את ההתפתחות של כישרון העל הצרפתי ויהנה מהשכר הגבוה ב-NBA

אם גרג פופוביץ' באמת הרהר על האפשרות לפרוש עד לפני מספר חודשים, האתגר החדש ששמו ויקטור וומבניאמה טרף את הקלפים. הלילה (בין שבת לראשון) התברר שלא רק שהוא לא תולה את הנעליים - אלא חתם על חוזה חדש, והתחייב לחמש שנים נוספות בסן אנטוניו.

במסגרת החוזה החדש, ירוויח פופוביץ' כ-80 מיליון דולר לחמש שנים, ויהנה מהשכר הגבוה ביותר ב-NBA מבין המאמנים. אם פופ ישלים את מלוא חוזהו וימשיך על הקווים, הוא יאמן כמעט עד גיל 80, ויהפוך לאחד המאמנים הכי מבוגרים בכל הזמנים בספורט האמריקאי.

מאמן סן אנטוניו ספרס גרג פופוביץ'. Sean Gardner, GettyImages
לא הולך לשום מקום. פופוביץ'/GettyImages, Sean Gardner

בעונה החולפת הפך פופוביץ', שמאמן את סן אנטוניו 27 שנים, למאמן עם הכי הרבה ניצחונות עונה רגילה בתולדות ה-NBA, אחרי שעקף את דון נלסון. הוא מדורג במקום השלישי בכל הזמנים בניצחונות בפלייאוף.

עדיין לא ברור אם פופוביץ' שמשמש גם כנשיא לענייני כדורסל בסן אנטוניו, יעמוד על הקווים לאורך כל חמש השנים בחוזה, או שמא יחליט בשלב מסוים לעבור לתפקיד ניהולי. כך או כך, כעת הוא יוכל ללוות מקרוב את ההתפתחות של ויקטור וומבניאמה, הכישרון הצרפתי המדובר, שנבחר ראשון בדראפט האחרון ונחשב לאחד הכישרונות הכי גדולים שהצטרפו ל-NBA אי פעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully