וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכה הכי מוזרה בווימבלדון, דווקא במאצ' פוינט? "חרבנתי את זה"

אלחנדרו דוידוביץ' פוקינה התקשה להסביר למה דווקא בשובר השוויון של המערכה החמישית הוא בחר להכות סרב תחתי: "כולם מסביב צעקו, הייתי עצבני, לא יודע מה עבר לי בראש"

אלחנדרו דוידוביץ' פוקינה הדהים אתמול (שבת) את חובבי הטניס בווימבלדון עם מכה לא שגרתית דווקא ברגע מכריע, אבל הספרדי התעקש שהוא לא מתחרט עליה - למרות שהעניקה למעשה את הניצחון להולגר רונה בסיבוב השלישי בווימבלדון.

הספרדי כבר הוליך 5:8 בשובר השוויון המכריע במערכה החמישית, שבו מנצח מי שמגיע ראשון ל-10 נקודות. בשוויון 8:8, הוא החליט להגיש סרב תחתי, ורונה הצליח לענות עליו בקלות עם ווינר, שקבע 8:9 בשובר השוויון, בדרך לניצחון במשחק.

דוידוביץ' פוקינה אמר בהתחלה שזו "פשוט עוד הגשה". כשנשאל אם יקבל את אותה החלטה שוב, הוסיף: "למה לא?". השחקן בן ה-24, שמדורג 34 בעולם, התעקש שיסתכל אחורה על המשחק בחיוב ואמר: "אני לא אתחרט על שום דבר. אני שמח על המשחק הזה שעשיתי כי נאבקתי על הדשא ואיך ששיחקתי היום שכנעתי את עצמי שיש בתוכי עוד הרבה לתת ולהראות".

הולגר רונה, ווימבלדון. רויטרס
בשיא הלחץ, קיבל את המכה הכי קלה במשחק. רונה/רויטרס
הטניסאי הספרדי אלחנדרו דוידוביץ' פוקינה, ווימבלדון. רויטרס
מה. לעזאזל. דוידוביץ'. פוקינה/רויטרס

זו הפעם השלישית בחמשת המשחקים האחרונים שלו בווימבלדון שדוידוביץ' פוקינה יורה לעצמו ברגל עם החלטות מפוקפקות. בסיבוב הראשון מול הוברט הורקאץ' לפני שנה הוא הגיש ביתרון 0:40, כשניסה מכה מיותרת בין הרגליים במערכה השלישית. לאחר מכן הספרדי תיאר אחרת את האירוע, ואמר: "צריך להודות, לא רציתי להגיש סרב, וחרבנתי את זה... אני לא יול להסביר את ההחלטה ולהגיד מה עבר לי בראש באותו רגע, כי הרבה דברים עוברים לך בראש, כולם צועקים ואתה עצבני... לא יכול להסביר מה עבר לי בראש".

דוידוביץ' פוקינה ניצח שם בסופו של דבר בשובר שוויון במערכה חמישית, אבל אז הפסיד לג'ירי וסלי בשובר שוויון נוסף בסיבוב השני, כאשר העיף כדור מחוץ לשטח המגרש במאצ'-פוינט ונענש.

מנגד, רונה לא התלונן על רגע הטירוף של דוידוביץ' פוקינה, ואמר: "ממש לא ציפיתי שזה יגיע. למעשה זה היה נחמד כי הוא הגיש לא ייאמן אז אמרתי 'יופי', זו הייתה הזדמנות להשיג נקודת משחק. וואו, איזה משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully