וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רישרליסון חושף את הטירוף: קונטה שאג עליי שעתיים ברציפות באסיפה

הברזילאי של טוטנהאם מספר על ההתנהגות האמוציונלית של המאמן שזעם על ציטוטים שלו בתקשורת. למרות התקרית: כשקונטה פוטר רישרליסון התנצל בפניו

תקציר: ליברפול - טוטנהאם 3:4/ספורט1

חלוץ טוטנהאם רישרליסון מספר: המאמן לשעבר אנטוניו קונטה צעק עליי במשך כשעתיים (!) בפגישה של הקבוצה. הברזילאי עבר עונת בכורה לא קלה בספרס בעונה שעברה תחת קונטה, לפני שהאיטלקי פוטר על ידי המועדון במרץ.

רישרליסון מתח ביקורת על קונטה בעקבות ההדחה של טוטנהאם משמינית הגמר של ליגת האלופות, לפני שהמאמן הגיב ותיאר את השחקן כ"אנוכי".

רישרליסון, שחקן טוטנהאם לצד ארון רמסדייל, שוער ארסנל. רויטרס
עונה לא קלה. רישרליסון/רויטרס

בשיחה עמו הודה רישרליסון שהוא טעה כשמתח ביקורת פומבית על המאמן שלו, ושהוא קיבל את עונשו מול חבריו לקבוצה. "כמובן שעשיתי צחוק מעצמי כשאמרתי בראיון שאני צריך זמן וכל זה... זה היה אחרי ההדחה בליגת האלופות, אבל אז התנצלתי בפניו", אמר רישרליסון.

"אפילו אמרתי לו שאם הוא רוצה להעניש אותי, הוא יכול. הסתדרנו, פתרנו את זה, ואז ניסיתי לחזור לעצמי, והגיעה עוד פציעה. אם תרצה או לא תרצה, זה בסופו של דבר משפיע גם על הראש .

"הוא היה צריך להראות את הקשיחות שלו בפני הקבוצה, להראות שהוא שם, שהוא עדיין אחראי. זו הדרך שלו להתנהל עם אנשים, עם הקבוצה. במשך כמעט שעתיים הוא רק גער בי במהלך הפגישה, מול כולם.

"ואז השחקנים אפילו אמרו: 'ריצ'י, אל תעשה את זה יותר. כולם מחכים. תישאר אתה עוד שעתיים'. כולם רצו ללכת, ואנחנו נשארנו שם. ובסדר, זה נפתר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אנטוניו קונטה מאמן טוטנהאם. רויטרס
טיפוס לא קל. קונטה/רויטרס

קונטה היה זה שהביא לטוטנהאם את רישרליסון מאברטון בתחילת עונת 2022-23 אך החלוץ כבש רק שער פרמייר ליג אחד עבור המועדון. לאחר פיטוריו של קונטה, הברזילאי התקשר לקונטה. "אחרי שפיטרו אותו, שלחתי לו הודעה", הוסיף רישרליסון. "התנצלתי כי הוא היה זה שביקש להעסיק אותי, ולא יכולתי לעזור לו ככל שהוא חשב שאני יכול. המעט שיכולתי לעשות זה להתנצל על מה שקרה שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully