וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה מקווה ש"הבוגרת תקבל השראה". טראפורד: "הרגשתי שאעצור פנדל"

גיבור הזכייה ביורו 2023: "הרגשתי שזה יקרה". הארווד-בליס: "אנחנו כמו משפחה". פירס: "הישג שייתן השראה לנבחרת הבוגרת"

תקציר: אנגליה גוברת על ספרד 0:1 בגמר יורו הצעירות/ספורט1

ככל שזה אולי ישמע מצחיק, בכדורגל האנגלי כבר התרגלו לתארים של הנבחרות השונות בשנים האחרונות - פשוט לא של הבוגרת. ב-2017 נרשם טרבל מזהיר עם זכיות באליפות העולם עד גיל 17 ועד גיל 20 וזכייה באליפות אירופה עד גיל 19, ולפני שנה נבחרת הנוער שוב עשתה זאת, עם ניצחון על ישראל בגמר.

הערב (שבת) הגיע גם התואר של הנבחרת הצעירה, שניצחה 0:1 את ספרד בגמר והניפה אחרי טורניר מהסרטים. האריות הצעירים ניצחו בכל 6 המשחקים שלהם בטורניר, לא ספגו אפילו פעם אחת וסיימו עם הפרש שערים 0:11. אלופה מושלמת וראויה, שקבעה תקדים היסטורי.

טיילור הארווד-בליס ושחקני נבחרת אנגליה הצעירה חוגגים זכייה באליפות אירופה 2023. VANO SHLAMOV, GettyImages
"הרגשנו שזה הזמן שלנו". הארווד-בליס/GettyImages, VANO SHLAMOV

הגיבור הגדול של אנגליה הערב היה ג'יימס טראפורד. כ-9 דקות בתוך תוספת הזמן ספרד קיבלה פנדל אחרי התערבות של VAR, אבל השוער הדף את הבעיטה של אבל רואיס וגם את הניסיון מהריבאונד. עד לא מזמן הוא עוד עמד בשער של בולטון בליגה השלישית באנגליה אחרי שהושאל ממנצ'סטר סיטי, ובעונה הבאה הוא כבר אמור לעבור לברנלי תמורת כ-15 מיליון ליש"ט.

"אני מאושר בשביל כולם", אמר טראפורד המאושר, "השחקנים, צוות האימון, המשפחות, החברים. אנחנו גאים בעצמנו. הבוקר אמרתי לכולם שאני מרגיש שאני הולך לעצור פנדל וזה באמת קרה. אנחנו נבחרת טובה, האמנו שאנחנו יכולים לשמור על רשת נקייה לכל אורך הטורניר".

קול פאלמר כיכב בחצי הגמר נגד ישראל עם שער ושני בישולים, והערב בעט את הכדור החופשי שפגע בראשו של קרטיס ג'ונס, שינה כיוון ונעצר ברשת. "השער שלנו נכבש במזל, אבל אתה יוצר את המזל של עצמך", אמר בסיום, "אנחנו הולכים לחזור למלון, נתארגן ואז נטוס הביתה לחגוג".

הקפטן טיילור הארווד-בליס אמר: "הרגשנו שזה הזמן שלנו. הנבחרת הזו היא כמו משפחה אחת גדולה. מגיע לטראף לקבל קרדיט, אבל כולם תרמו את חלקם. שמרנו על רשת נקייה נגד נבחרת חזקה כמו גרמניה, 'חפרנו' את הדרך לניצחון נגד פורטוגל וגם הערב... היה עלינו הרבה לחץ, אבל אנחנו נבחרת מצוינת".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שוער נבחרת אנגליה הצעירה, ג'יימס טראפורד, עוצר פנדל של אבל רואיס הספרדי בגמר אליפות אירופה 2023. Sebastian Frej/MB Media, GettyImages
"האמנו שאנחנו יכולים לשמור על רשת נקייה לכל אורך הטורניר". טראפורד ברגע האמת הערב/GettyImages, Sebastian Frej/MB Media

כדורגלן ומאמן העבר, סטיוארט פירס, שלבש את מדי הנבחרת הבוגרת של אנגליה ואימן את הצעירה, אמר: "זה הישג שייתן השראה לדור הבא של שחקני הנבחרת הבוגרת. הם גם ירצו להיות חלק מזה. הנבחרת הזו הראתה בעיקר אחדות מדהימה".

אקס אחר של נבחרת אנגליה, שון רייט פיליפס, אמר: "אני כל כך אוהב לראות את הנבחרת הזו משחקת כדורגל. עם שוער כזה כולם יכולים להיות רגועים, הוא נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully